מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל (צילום: דוברות הדואר)
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל (צילום: דוברות הדואר)

רחובות במקום ה-13 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש. קרית משה בעשירייה הראשונה שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות מחו"ל ב-2018

חברת דואר ישראל מסכמת את 2018: רחובות מדורגת במקום ה-13 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה, עם 1.3 מיליון חבילות. כל תושב רחובות הזמין מחו"ל 9.02 חבילות בממוצע

פורסם בתאריך: 14.1.19 14:22

-->

תחום הסחר המקוון ממשיך לשבור שיאים בישראל. מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2018 עולה כי למעלה מ-65 מיליון חבילות נמסרו השנה מחו"ל במשקל כולל של 14,100 טון, מול 61 מיליון חבילות שנמסרו ב-2017. מדובר בשינוי מהותי בתמהיל החבילות, שגדלו משמעותית בכ-23% במשקל וכ-7% בכמות הפריטים מול שנה קודמת.

העיר רחובות מדורגת במקום ה-13 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה, עם 1.3 מיליון חבילות, כאשר כל תושב רחובות הזמין מחו"ל 9.02 חבילות בממוצע. תושבי רחוב הר הצופים בשכונת קרית משה ברחובות מככבים ברשימת המקומות מהם הוזמנו הכי הרבה חבילות בשנת 2019, יחד עם רחובות ארוכים בארץ המאופיינים בעסקים ומגורים פרטיים.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "עולם הסחר המקוון בישראל עשה קפיצת מדרגה נוספת השנה. הישראלים אימצו את הכלכלה הדיגיטלית ושינו את הרגלי הצריכה שלהם, כאשר הצרכן הישראלי כיום נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו. לראיה אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, ויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".

מנתוני דואר ישראל עולה כי גם בשנת 2018 האתרים עלי אקספרס ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם: אמזון, נקסט, אסוס ואתרי הגאדג'טים ,Gear Best ואתר הגאדג'טים והאלקטרוניקה הסיני עם הכתובת הישראלית Geek buying.co.il. עוד עולה כי עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים השנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר