מימין: יניב מרקוביץ' ומתן דיל
מימין: יניב מרקוביץ' ומתן דיל

פרסום ראשון: המהלך שעשוי לסלול את דרכו של מתן דיל וחברי סיעתו לקואליציה

חשיפה: פגישה חשאית בין יניב מרקוביץ' למתן דיל עשויה להוביל את דיל ואת חברי סיעתו לקואליציה. בין היתר הוצע לדיל לעמוד בראש ניהול כל מערך הצהרונים של העיר, הן של החברה העירונית והן של רשת חוויות

פורסם בתאריך: 14.1.19 11:39

-->

האם בקרוב ראש העיר רחובות רחמים מלול שוב ייהנה מקואליציה מקיר לקיר? "ערים" חושף כי מאחורי הקלעים מתקיימים מגעים בין בכירים בעיריית רחובות לבין נציגי סיעת רחובותי ודיל עצמו, שבסופם בהחלט ייתכן כי דיל וחבריו לסיעה יצורפו לשורות הקואליציה.

תחילת הקשר בין מחנה מלול למחנה דיל לפני כשבועיים. בתיווך בנו של מלול, נפגש ראש העיר בלשכתו עם חברי המועצה דני מרשה, רונן אהרוני ועו"ד קארין ברגינסקי ממחנה דיל. בפגישה הציע מלול לחברי הרשימה להצטרף לקואליציה, בין היתר תמורת תיק הקליטה והצבת ברגינסקי בראש ועדת הקליטה.

ביום רביעי בשבוע שעבר המגעים בין הצדדים עלו מדרגה, במפגש פסגה בין סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ', עו"ד מתן דיל וגורם בכיר נוסף בעירייה המקורב מאוד לראש העיר רחמים מלול ולמתן דיל. בפגישה החשאית, שהתקיימה בכניסה ללשכת ראש העיר בשעת ערב, כאשר הקומה ריקה מאנשים, הציב דיל מספר דרישות בכדי להיכנס לקואליציה – בין השאר לכהן כסגן ראש העיר בשכר – נושא שנכון לעכשיו לא נמצא לו פתרון שכן התפקיד הזה מאויש. ל"ערים" נודע כי לדיל הוצע לעמוד בראש חברה חדשה שתנהל את כל מערך הצהרונים של העיר, הן של החברה העירונית והן של רשת חוויות.

גורם המעורה בפרטים אמר ל"ערים": "אם מתן ייקח את חוויות ואת ניהול החברה החדשה התושבים ירוויחו כפליים, כי יהיה להורים מענה במגוון בעיות שצצות בתחום בשגרה. הרושם הוא שדיל כן מעוניין להיכנס לקואליציה ובימים הקרובים נהיה חכמים יותר ונדע אם למלול תהיה שוב קואליציה מקיר לקיר כפי שהייתה לו בקדנציה האחרונה, או שהוא יתמודד מול אופוזיציה במשך כל הקדנציה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

5 תגובות
  1. שימי

    מלכודת דבש. אם מתן יכנס הוא בעצם יהיה זקוק לרצות את מלול כי הוא מקבל ממנו משכורת….וכך כל הבעיות יתנקזו למן ומשם חוסר שביעות רצון הציבור וכככה הוא יגיע לבחירות הבאות. מחוסל פוליטית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זאת תהיה טעות מרה ליניב בירקוביץ' לעשות מלך כזה אם יש רצון לרוץ לראשות העיר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד שכבר יש מישהו שיהיה לו או אומץ לעמוד מול מלול ולהגיד את דיעותיו ללא חשש.. מקווים שיישארו באופוזיציה..ביקורת מעולה ליושר לתקינות והתנהלות ושקיפות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר