ניידות סיור עירוני (צילום אילוסטרציה)
ניידות סיור עירוני (צילום אילוסטרציה)

חשיפה: עובדי ביטחון של המוקד העירוני ברחובות, המועסקים מטעם 'צוות 3', שיחקו כדורגל במקום לטפל במשימות המוקד

הופסקה עבודתם של שלושה עובדי חברת 'צוות 3' בסיירת הביטחון של עיריית רחובות. הסיבה: השלושה נתפסו כשהם משחקים כדורגל בספורטק במהלך משמרת

פורסם בתאריך: 10.1.19 08:55

-->

חברת השמירה והאבטחה מקבוצת 'צוות 3' זכתה בשנה החולפת במכרז של עיריית רחובות ונבחרה כספקית המרכזית של העירייה בכל הקשור למתן שירותי סיירת ביטחון ברחבי העיר לשלוש שנים. במסגרת שירותי סיירת הביטחון אותם מעניקה החברה, אנשי ביטחון מטעמה פועלים תחת המוקד העירוני בעירייה, ומסיירים 24 שעות ביממה בניידות במטרה לטפל במגוון קריאות המגיעות למוקד, דוגמת: ונדליזם, מפגעי רעש, אירועי אלימות ועוד.

במהלך משמרת פועלות ברחובות חמש ניידות של המוקד העירוני, שכאמור מתופעלות על ידי עובדי חברת 'צוות 3'. ל"ערים" נודע כי באחרונה שלושה מעובדי החברה "הבקיעו גול עצמי" ונושלו מתפקידם בסיירת הביטחון של העירייה, לאחר שנתפסו על חם כשהם משחקים כדורגל במקום לעבוד.

מסכים המשדרים צילומי און ליין מכל העיר בחדר הבקרה של מוקד 106

מסכים המשדרים צילומי און ליין מכל העיר בחדר הבקרה של מוקד 106

 

הסיפור הביזארי הזה התרחש לפני כחודש, אז תושב מערב רחובות הבחין בשלושה עובדים השייכים למערך הביטחון של המוקד העירוני, כשהם משחקים כדורגל בספורטק בשעות הלילה. האזרח לא נותר אדיש והתלונן על כך שבמקום לסייר בעיר ולטפל במשימות המוקד עליהן אמונים הסיירים, הם עסוקים במשחק כדורגל סוער בספורטק. חמור מכך, שלושת עובדי הביטחון קפצו ככל הנראה מעל הגדר במגרש הכדורגל, שכן המקום נעול בשעות הלילה.

אופיר מזרחי, שאמון על עובדי הביטחון של 'צוות 3' מטעם העירייה, הבהיר לחברת השמירה והאבטחה שמעסיקה אותם כי הנושא לא יכול לעבור בשתיקה מבחינת העירייה וכי יש לטפל במקרה בחומרה. ל"ערים" נודע כי לפני כשבוע נערך לשלושה שימוע, ועבודתם בניידת הביטחון הופסקה לאלתר.

גורם במערך המוקד אמר ל"ערים": "שלושה עובדים צעירים עשו טעות והם שילמו על כך ביוקר. המאבטחים במוקד עושים עבודת קודש, מסייעים מדי שבוע במאות מקרים לתושבי העיר, בין אם זה באבטחת מוסדות חינוך ואפילו בסיוע לנהגים בהחלפת גלגל. כל העובדים מסורים ואין כל סיבה ששלושה מהם יקלקלו את השם הטוב של הכלל".

מקבוצת צוות 3 נמסר בתגובה: "אנו מודים מאוד לתושב העירני אשר הסב את תשומת לב החברה לדבר. השלושה נמצאים בהליך בירור ושימוע בחברה. עבודתם בניידת הביטחון הופסקה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר