המרכז לצדק חברתי
המרכז לצדק חברתי

רוצים שינוי? מחזור נוסף של "קורס הכשרה לשינוי חברתי" ייפתח ברחובות

בקורס של המרכזים לצדק חברתי, המתקיים זו השנה השלישית, עברו כבר מאות משתתפות ומשתתפים בגילאי 20-80. המשותף לכולם: הרצון לחולל שינוי בסביבה בה הם חיים

פורסם בתאריך: 6.1.19 07:57

-->

בסוף חודש ינואר יפתח ברחובות מחזור נוסף של קורס הדגל של המרכזים לצדק חברתי, תחת הכותרת: "קורס הכשרה לשינוי חברתי". בקורס, המתקיים זו השנה השלישית, עברו כבר מאות משתתפות ומשתתפים בגילאי 20-80. המשותף לכולם: הרצון לחולל שינוי בסביבה בה הם חיים.

יעל עינהר שתנחה את הקורס שיפתח בקרוב, אומרת: "הרבה ממי שמגיעים אלינו לקורסים ולפעילויות נוספות של המרכז, מונעים מהרגשה שהם רוצים לשבור את חוסר האונים שרב הציבור מרגיש כיום. חלק ממי שמגיעים לקורסים שלנו מגיעים ללא רקע בכלל וחלק מגיעים מרקע של עשייה חברתית בתחומים שונים, כגון: חינוך, סביבה, דיור ציבורי, פעילי שכונות ועוד. רבים מהמשתתפים ממשיכים להיות פעילים לאחר מכן בתחום היקר לליבם, במסגרת קבוצות הפעולה של המרכז ואנו מלווים אותם ומעניקים סיוע ותמיכה. הקורס הוא הזדמנות לקבל השראה, מוטיבציה, כלים וליצור רשת של קשרים עם פעילים נוספים".

"מרכזים לצדק חברתי" – רשת של מרכזים ברחבי הארץ, הוקמה לפני כ-3 שנים כפלטפורמת המשך למפגשי פעילים אשר התקיימו במהלך המחאה החברתית בשנת 2011, ושמה לעצמה למטרה להיות במה לשיח ועשייה של פעילות למען יצירת חברה סוציאל-דמוקרטית צודקת ושוויונית יותר. סביבת הפעולה היא דווקא הזירה המקומית הנגישה והקרובה, בה יכולים הפעילים להשפיע באופן ישיר על מציאות חייהם ולפעול לשינויה.

הקורס, על תשעת מפגשיו, מתמקד בנושאים חברתיים-כלכליים דרך הרצאות מומחים, סדנאות קבוצתיות והתנסות מעשית. הוא יחל ב-29.1.2019, בין השעות 19:20-22:00, באולם בני ברית, רחוב הרצל 183 ברחובות, בעלות סמלית ועל בסיס מקום פנוי.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן, או בטל': 0546780757.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר