המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן
המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן

חסר בית שגר במבנה נטוש ברחובות: "קשה לחיות, לשרוד. אין לי אוכל, אין לי בגדים וקר לי"

בן 30 טוען כי הוא חי 6 שנים במבנה נטוש בשכונת מילצ'ן ברחובות, אך הפרטים שמסר ל"ערים" אינם מוכרים לעירייה שמבהירה: "הפונה מוזמן לפנות לאגף לשירותים חברתיים על מנת שניתן יהיה לסייע לו במגוון תחומים"

פורסם בתאריך: 3.1.19 08:10

-->

ש', מחוסר בית כבן 30, טוען כי מזה 6 שנים שהוא מתגורר בבניין נטוש ומטונף בשכונת מילצ'ן ברחובות. ש' מספר כי עד גיל 24 הוא גר ביחד עם בני משפחתו בסמוך למקום, ברחוב משה מזרחי, אלא שלאחר שאמו חלתה נותק עמם הקשר ומאז, לטענתו, הוא חי ברחוב.

ש' מתאר ל"ערים" את מצבו: "זה מתסכל וקשה. קשה לחיות, לשרוד. אין לי אוכל, אין לי בגדים וקר לי".

המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן

המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן

 

המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן

ניסית למצוא עבודה?

"אני לא יכול כי אין לי תעודת זהות. מרוב שעברתי מקומות איבדתי את תעודת הזהות, את התיק, את כרטיס קופת החולים".

מאיפה אתה משיג אוכל ובגדים כדי להתקיים?

"מחסדי שמיים. אנשים מהשכונה מביאים לי".

יש לציין כי בעיריית רחובות לא מכירים את הפרטים שמסר ש' למערכת "ערים", ותעודת הזהות שלו לא העלתה דבר באגף לשירותים חברתיים. ב"ערים" כבר נחשף בעבר על הומלס אחר, שהתמקם בגינה ציבורית ברחובות, והתגלה בסופו של דבר כנוכל סדרתי מורשע אחרי שהצליח לגייס לעזרתו רבים מתושבי העיר, ובראשם את ראש העיר רחמים מלול שנרתם לסייע לו באופן אישי ונפגש עמו.

המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן

 

המבנה הנטוש שבו מתגורר ש' בשכונת מילצ'ן

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "הפונה אינו מוכר באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בהתאם לפרטים שנמסרו. הוא מוזמן לפנות למחלקה לאבחון, הערכה וטיפול באגף, על מנת שניתן יהיה לסייע לו במגוון תחומים. כמו כן, אנו מזמינים אותו לקבל אוכל ומצרכים נוספים ב"בית החם למען הקהילה" של אגף השכונות בעיריית רחובות, ברחוב טשרניחובסקי בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סיוון

    המבנה הנטוש אינו נמצא בשכונת מילצ׳ן אלא באזור רחובות החדשה ברחוב הבוסתן . נא לכתוב כתובות מדוייקות ולא חצי פרטים. בינתיים תמשיכו לדפוק ארנונה גבוהה באזור 🙂

  2. גבי

    המבנה נמצא ברחוב דהרי שלום/הבוסתן בצמוד לרחובות החדשה, גובל בגדר מפרידה של גני ילדים ובית ספר, מאכלס כבר תקופה ארוכה חסרי בית, נרקומנים ומסתננים, לעירייה הוגשו אין ספור תלונות מתושבים ברחוב והובטחו הבטחות לאטימת המבנה וגידורו, אך מאום לא נעשה, פקחי העירייה חוששים להתקרב או להכנס למבנה כאשר תושבים מתלוננים על רעשים ומריבות בין דיירי המבנה היוצרים מטרד. העירייה מודעת לכל המתרחש במבנה הנ"ל ואינה עושה דבר למניעת המפגע והסכנות הפוטנציאליות לילדי השכונה ונערות צעירות החולפות בסביבתו.

  3. גבי

    המבנה הנטוש נמצא ברחוב דהרי שלום/בוסתן, גובל בגדר לגני ילדים ובית ספר. מבנה פרוץ ולא מגודר, מאכלס חסרי בית, מסוממים ומסתננים. סכנה מוחשית לילדי השכונה ולנערות צעירות הנעות בקרבתו. העירייה מודעת למצב הקיים כבר מספר שנים ואינה עושה דבר לאטום את המבנה ולגדרו, פקחי העירייה הנקראים במצבים של רעש מטריד של מריבות בין דרי המבנה אינם מעיזים להתקרב או להכנס למבנה. ליבי על חסר הבית שצריך לחיות בתת התנאים הקיימים במבנה, אך במקביל חובה לציין כי אחריות העירייה ואוזלת ידה הם הגורמים להתפתחות המצב המביש הזה!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר