שכונת קרית משה (צילום: מוטי מילרוד)
שכונת קרית משה (צילום: מוטי מילרוד)

דני מרשה בהצעה לסדר: הכללת רחוב יום הכיפורים בתכנית העבודה 2019

חבר מועצת רחובות דני מרשה: "לאחר פניות רבות של תושבים בשנים האחרונות החלטתי להקדיש את הצעתי הראשונה לסדר כחבר מועצה לשכונת קרית משה"

פורסם בתאריך: 31.12.18 07:55

-->

חבר מועצת רחובות, דני מרשה, החליט להקדיש את ההצעה הראשונה שלו לסדר כחבר מועצה לשכונת קרית משה בכלל, ולרחוב יום הכיפורים בפרט. בהצעתו מפרט מרשה: "ראשית כל ברצוני לציין כתושב העיר שבעשור האחרון העיר רחובות שינתה את פניה ובהרבה רחובות בשכונות ותיקות התשתיות הוחלפו ושודרגו לתשתיות חדישות ועל כך אני מברך. ברצוני להביא לשולחן זה את המצוקה שחוזרת בכל שנה מחדש בשכונת קרית משה, תוך דגש על רחוב יום הכיפורים אשר הינו רחוב משמעותי בשכונה. תושבים רבים בשכונה מרגישים שהפיתוח ושדרוג השכונה אינו נמצא בסדרי העדיפויות של הנהלת העיר. בשנה האחרונה הועלו ברשת החברתית "פייסבוק" מספר סרטונים בנוגע לפניות נואשות שלא טופלו. בעונת הקיץ דובר בזמנו על עשבייה גדולה שהזמינה נחשים, מכרסמים ומזיקים שונים וזאת בדרכי גישה למוסדות החינוך בשכונה. כעת בחורף, כמדי שנה, רחוב יום הכיפורים הוצף כליל עד כדי כך שתושבים לא יכלו להיכנס ולצאת מביתם, ילדים חוו טראומה בדרך לגנים ובתי הספר ותושבים זעקו עד ששוב נאלצו להעלות סרטונים המעידים על הצפה שלא הותירה ספק על הבעיה הקשה בשכונה. אני רוצה להדגיש ולציין שידוע לי שכמות המשקעים אשר ירדה בעיר רחובות השנה גבוהה מהרגיל, אך ברחוב יום הכיפורים הבעיה חוזרת על עצמה מדי שנה בעונת החורף והגשמים.

"לאחר פניות רבות של תושבים בשנים האחרונות החלטתי להקדיש את הצעתי הראשונה לסדר כחבר מועצה לשכונה זו ולבקש להכליל את השכונה ואת רחוב יום הכיפורים בתכנית העבודה של אגף התשתיות ותאגיד המים לשנת 2019 – בתכנון וביצוע".

דני מרשה

דני מרשה

 

מהעירייה נמסר: "ההצעה לסדר תידון במסגרת ישיבה של מועצת העיר, כמקובל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר