פסולת אלקטרונית (צילום אילוסטרציה)
פסולת אלקטרונית (צילום אילוסטרציה)

עוד מהלך בדרך לעיר נקייה יותר: עיריית רחובות יוצאת במכרז לטיפול בפסולת האלקטרונית בעיר

16-30 מכלי איסוף פסולת אלקטרונית יפוזרו בקרוב ברחבי רחובות ויפונו על ידי הקבלן הנבחר. הפסולת תפונה ל-2 מכלים אזוריים ומשם תטופל על פי חוק. סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "מדובר במכרז ראשון מבין סדרה של פעולות ומכרזים שייצאו בקרוב ותכליתכם היא אחת - שיפור פני העיר"

פורסם בתאריך: 30.12.18 11:27

-->

אחרי שנחשף ב"ערים" כי עיריית רחובות פתחה במהלך ראשון לשיפור הנראות, הנוחות והניקיון ברחוב הרצל, בימים אלה מפרסמת העירייה מכרז לאיתור קבלן לטיפול בנושא הפסולת האלקטרונית בעיר, על מנת להסדיר את איסופה ואת הטמנתה כראוי ובצורה מסודרת. לאחר שייבחר זוכה במכרז הוא יידרש לפזר ברחבי העיר כ-16 מכלי אצירה לפסולת אלקטרונית במקומות רלוונטיים. בתום תקופת הרצה, ייבדק האם יש צורך בתוספת מכלים לצורך תגבור במקומות שבהם הוצבו, או במקומות נוספים ברחבי העיר.

במכלים שיוצבו ברחבי העיר מוזמנים תושבי רחובות להשליך את הפסולת האלקטרונית שלהם, כגון סוללות מסוגים וגדלים שונים, מכשירי חשמל ואלקטרוניקה קטנים (דוגמת מוצרי מחשב, כבלים, שלטים, מכשירים סלולאריים וכדומה). המכלים יפונו פעם בחודש והפסולת תטופל על פי המותר בישראל.

המכרז מיועד לקבלנים רלוונטיים בעלי ניסיון מתאים בסדר הגודל של ערים כמו רחובות, והוא מבקש הצעות לשירות של טיפול בפסולת ולאיסוף פסולת אלקטרונית ממכלים, ופינוי תכולתם משטח השיפוט של העירייה למחזור מוכר בישראל. הפיקוח על הטיפול בפסולת האלקטרונית ייעשה בהתאם לתוכנית העבודה שיקבע עבורו האגף לשיפור פני העיר בעיריית רחובות.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "מדובר במכרז ראשון מבין סדרה של פעולות ומכרזים שייצאו בקרוב ותכליתכם היא אחת – שיפור פני העיר. הטיפול בפסולת האלקטרונית חיוני לשמירה על הסביבה ופתרון בעיית הפסולת האלקטרונית בעיר. תושבים רבים פנו אלינו להסדרת הנושא ואני שמח שהצלחנו להוציא את המכרז לפועל לאחר תקופה בה נעדרו מכלי האיסוף מהעיר. להערכתנו במהלך חודש פברואר יוצבו המכלים החדשים, שגם יזכו לעיצוב חדש כחלק משיפור הנראות הכוללת של מתקני האיסוף והמחזור בעיר בשנת 2019".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר