סגן ס' (צילום: דובר צה"ל)
סגן ס' (צילום: דובר צה"ל)

בין מסיימי קורס הטיס – סגן ס' מהמועצה המקומית ברנר

בין מסיימי מחזור 177 של קורס הטיס ניצב אתמול במסדר הכנפיים סגן ס', בן 21 מהמועצה אזורית ברנר, שסיים את הקורס במגמת מסוקים

פורסם בתאריך: 27.12.18 09:19

-->

סגן ס', בן 21 מהמועצה אזורית ברנר, הוא אחד מהחיילים הנרגשים שסיימו אתמול (רביעי) את קורס הטייס. ס', שסיים את הקורס במגמת מסוקים, לקח כמובן חלק במעמד מסדר הכנפיים של מסיימי מחזור 177 של הקורס הכי יוקרתי בצה"ל, שנערך בבסיס חצרים.

ס' עשה תואר בניהול מערכות מידע, בתיכון הרחיב את המגמות פיזיקה ומדעי המחשב וחלק מתחביביו כוללים כדורסל, גלישה וטיולים. בנוסף, היה בתנועת הנוער בני המושבים.

לדברי ס', כשהיה קטן רצה להיות לוחם ביחידה מובחרת, וכשהגיע לקורס הטיס חשב שזה המקום שבו הוא יכול לעשות את הכי טוב ולתרום בדבר שלא הרבה יכולים.

סגן ס' (צילום: דובר צה"ל)

סגן ס' (צילום: דובר צה"ל)

בין הנואמים בטקס מסדר הכנפיים היה גם ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, שאמר: "עם ישראל סומך עליכם ואני סומך עליכם. אני מלווה את טייסנו כל הזמן, בדרך כלל בשעות הקטנות של הלילה. אני ממתין ער ליד הטלפון האדום כדי לשמוע מהמזכיר הצבאי שהמשימה, מורכבת ככל שתהיה, בוצעה בהצלחה, ולא פחות חשוב ממתין לשמוע שכל כוחותינו שבו הביתה בשלום".

ראש הממשלה הזכיר בנאומו גם את רונה רמון ז"ל: "רונה, כמו אילן ואסף לפניה, שאפה להביא את החברה בישראל לגבהי מרומים. אנו מצדיעים למשפחת רמון היקרה, בשרה מבשר חיל האוויר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר