רחוב מקס שיין ברחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')
רחוב מקס שיין ברחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')

בשכונת רחובות החדשה צפויים שיפורים בנושאי התנועה והתברואה

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, קיימה בשבוע האחרון סיורים בשכונת רחובות החדשה עם מנהלי האגפים האחראיים על התברואה והתנועה בעירייה. במהלך הסיורים התקבלו שלל החלטות שישפרו את הניקיון והביטחון של התושבים. ברגינסקי, שהינה חברת אופוזיציה: "לא באתי להתעסק בפוליטיקות וזה ממש לא מעניין אותי. אני באתי לעשות"

פורסם בתאריך: 23.12.18 11:35

-->

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, קיימה בשבוע האחרון סיורים בשכונת רחובות החדשה עם שני מנהלי אגפים בעירייה, במטרה לייעל ולשפר את נושא הניקיון בשכונה ולטפל בנושאי תנועה המטרידים את תושבי האזור.

בסיור הראשון, שהתקיים עם מנהל אגף התברואה ערן יחיא, התקבלו בין היתר ההחלטות הבאות:

ייצא מכרז להצבת קרטוניות וברגע שייבחר קבלן הן יוצבו בשכונה. מתקן למחזור זכוכיות יוצב במפגש הרחובות ראול ולנברג ומקס שיין. לגבי פסולת אלקטרונית, בתוך חודש המכרז בנושא אמור להיסגר ואז יוצב מתקן גם בפינת הרחובות מקס שיין וראול ולנברג וגם בצדה השני של השכונה. כמו כן, יוצב מתקן מחזור ברחוב ולנברג, בין הבניינים.

לבקשת תושבת מרחוב משה מזרחי, יוצב פח ברחוב ללא מוצא ופח שני יוצב באזור המקלט. בגן המשחקים 'הבוסתן' יוצב פח מחזור ופחים קטנים יוצבו ברחוב מקס שיין. ביצחק בנארי פינת חורש יוצב פח גדול של 1,100 ליטר ויתוגברו פינוי הפחים הדקורטיביים בכל השכונה.

לגבי השטחים הפתוחים, הפסולת שם תפונה במידה ולא מדובר בשטח פרטי. אם הפסולת תימצא בשטח פרטי, תועבר פנייה לבעלי השטח. לגבי הקבלנים המעבירים חולות וגורמים לאבק מאחורי רחוב מקס שיין, העניין נמצא גם כן בטיפולה של עו"ד ברגינסקי.

עו"ד קארין ברגינסקי במהלך הסיור עם ערן יחיא

 

בסיור השני, שהתקיים עם מנהל אגף השילוט, הפיקוח והחניה ליאור שוקרי ועם הצוות המקצועי שלו, הועלו הסוגיות הבאות:
אושר פס האטה מול מקס שיין 3.

לגבי חניה באדום לבן במקס שיין 1, בשבוע האחרון חולקו דוחות לרכבים שמפריעים בתנועה וכך יימשך.

לגבי העומס בשעות איסוף ההורדה לגן – אין פתרון כרגע.

לגבי מעבר החציה בפנחס דוד (בין מקס שיין לפארק), אין אישור מהנדס תנועה למעברי חציה ואין פתרון כרגע.

לגבי רמזור בצומת הרחובות הרצל וקלמן ביאלר, ראש העיר רחמים מלול ביקש לפני כמה חודשים להכין תכנית לפניה שמאלה ברמזור, מרחוב הרצל לקלמן ביאלר. התוכנית מוכנה וממתינה לאישור משרד התחבורה ולתקצוב.

לגבי הכניסה לחניון בית הספר עידוד: מחזיק תיק החינוך זהר בלום פנה לפני חודשיים לשינוי הסדרי התנועה בחניון והשינויים יתבצעו בשבועיים הקרובים.

לגבי הבקשה להבליט תמרורים במרכז המסחרי, מכיוון שהנהלה פרטית יש לפנות להנהלת המרכז.

לגבי הסעות ליצחק בן ארי, רעש וריבוי מכוניות – אין פתרון.

לגבי בקשה לאסור חניה לרכב מעל 6 טון ליד הפארק – ליד הפארק התמרור הוצב, מול הפארק אין אפשרות.

בכניסה למקס שיין מהכיכר, ליד מקס שיין 15, אין שדה ראיה, אך אין אפשרות לשים פס האטה. הוגשו פעמיים בקשות לוועדת התחבורה ונדחו.

תחבורה ציבורית: קו 13 וקו 24 דורשים תגבור. הפנייה מעיריית רחובות עוברת למשרד התחבורה והנושא נתון להחלטת משרד התחבורה. תהיה פניה נוספת דרך עו"ד ברגינסקי לבקשת תגבור אוטובוסים.

תחבורה מחוץ לבית הספר רמון באזור הספרייה: לאור פנייה של ועד ההורים בבית הספר, אושרה תכנית בוועדת התחבורה ובתקופה הקרובה יתבצעו שינויים.
לגבי הנגישות ברחוב הרב שאולי, שבו אין שום גישה נגישה לבניינים, אלא רק דרך מדרגות, יש לפנות למנהל תחום הנגישות.
לגבי החולות שמאחורי מקס שיין – מצלמות תיעדו את המשאיות שנכנסו לזרוק זבל ותתבצע בדיקה.

עו"ד קארין ברגינסקי במהלך הסיור עם ליאור שוקרי

בתום הסיורים אמרה עו"ד ברגינסקי: "תודה רבה לערן יחיא, לליאור שוקרי ולכל אנשי הצוות שהגיעו, היו קשובים ונתנו מענה ענייני".

יש לציין כי את הסיורים המדוברים עורכת ברגינסקי בשיתוף פעולה מלא של מנהלי האגפים, על אף שהיא נמנית על חברי האופוזיציה בעירייה מטעם סיעת רחובותי.

ל"ערים" אמרה ברגינסקי: "חשוב לי שאנשים יבינו שאני לא באתי להתעסק בפוליטיקות וזה ממש לא מעניין אותי. אני באתי לעשות ויש מה לעשות. באנו להיות אופוזיציה אחרת ממה שאנשים מכירים. אנחנו כן נילחם על דברים שאנו מאמינים בהם, אבל גם לא נגיד על כל דבר לא רק כדי להגיד לא. לשמחתי מנהלי האגפים משתפים פעולה ואני מברכת את ליאור שוקרי ואת ערן יחיא שבאמת נרתמים לסייע בכל מה שנדרש. אגב, אני כבר נמצאת בעשייה הזו 11 שנים, רק שעכשיו אני עושה את הדברים כחברת מועצה, כך שאני מכירה את מנהלי האגפים השונים. עם ליאור למשל, אני עושה סיורים כאלה פעם פעמיים בשנה ומשתפת איתו פעולה כבר למעלה משמונה שנים. כל פעם שביקשתי ממנו הוא תמיד בא, וכך גם עם שאר מנהלי האגפים".

עו"ד קארין ברגינסקי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר