אילן ירימי ובנימין נתניהו
אילן ירימי ובנימין נתניהו

אילן ירימי מונה כסגן בשכר של חובב צברי

יו"ר סיעת הליכוד בקרית עקרון, אילן ירימי, מונה לתפקיד סגן ראש המועצה בשכר. בת-החן גזאל, מספר שתיים ברשימתו של צברי, הסתפקה בסגנות ללא שכר

פורסם בתאריך: 20.12.18 15:22

-->

אמש (רביעי) התכנסה מועצת קרית עקרון בראשות חובב צברי לישיבה שבה מונה לתפקיד סגן בשכר אילן ירימי, יו"ר סיעת הליכוד שגרף בבחירות שלושה מנדטים. עלות השכר השנתי לתפקיד: 650 אלף שקלים.

בת-החן גזאל, מספר שתיים ברשימתו של צברי שחפצה אף היא בתפקיד הנחשק, הסתפקה במינוי ממלאת מקום ראש המועצה וסגנית שלא בשכר.

אילן ירימי: "בהתרגשות רבה ובחרדת קודש אני ניגש לכהונה החשובה למען הציבור, זו הקדנציה השנייה. זיכני הקב"ה לכהן כסגן ראש המועצה בפועל בקדנציה הקודמת, ולקחתי עליי משימת קודש – את תחום השפ"ע בקריה. אני גאה שבמהלך שנתיים הצלחתי להעמיד את המחלקה בקדמת העשייה בפיתוח ונראות הישוב. הפעם ביקשתי לקדם, לשדרג ולהעמיד במרכז החשיבה את תחום הרווחה והשירותים החברתיים, המהווה את אחד התחומים החשובים והמשפיעים ביותר על חיי כל האזרחים בקרית עקרון. חברה חזקה נמדדת בין היתר בהיקף ובאיכות רמת השירותים החברתיים – כשם שכל שרשרת נמדדת בחוזק החוליה החלשה שבה.

"אני רואה בכם תושבים יקרים שותפים חשובים ומשמעותיים בפיתוח ומינוף מערך השירותים החברתיים ואפנה אליכם ואשמח לראות בכם שותפי אמת. כאן המקום לברך את יקיריי, עזרא יעקובי שישמש כמחזיק תיק הספורט, ואת ליטל לביא ציפורי מחזיקת תיק נוער, צעירים ועיר ללא אלימות. אני בטוח כי חבריי יעשו ככל שלאל ידם כדי לתת את המיטב והמרב למענכם התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר