השר זאב אלקין בפגישת העבודה בעיריית רחובות
השר זאב אלקין בפגישת העבודה בעיריית רחובות

כפי שפורסם ב"ערים": בקרוב יורחבו משמעותית סמכויות האכיפה של פקחי העירייה בתחום איכות הסביבה

השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת, ח״כ זאב אלקין, הגיע לפגישת עבודה עם ראש עיריית רחובות והבטיח לבדוק אפשרות בסיוע לשדרוג תחנת המעבר שמטפלת בפסולת של העיר. בנוסף, הוחלט על הרחבת סמכויות אכיפה לפקחי העירייה בתחום איכות הסביבה

פורסם בתאריך: 19.12.18 07:35

-->

בעיריית רחובות ממשיכים בנקיטת צעדים משמעותיים להגברת הניקיון והאכיפה בנושא השלכת פסולת בעיר ובסביבתה. כפי שפורסם ב"ערים", בקרוב יורחבו משמעותית סמכויות האכיפה של פקחי העירייה בתחום איכות הסביבה. כך הוחלט בפגישת עבודה שקיים השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת, ח״כ זאב אלקין,  עם ראש עיריית רחובות רחמים מלול.

בפתח הפגישה הציגה עיריית רחובות את ההישגים בתחום מניעת עבירות פסולת בניה ואכיפת החוק בנושא, תוך שימוש באמצעים מתקדמים כגון רחפנים, אשר הפחיתו את התופעה בעשרות אחוזים בעיר ובסביבתה. השר אלקין מצידו, הציג להנהלת העירייה את חוק פסולת הבניין אשר מייתר את התמריץ הכלכלי בהשלכת פסולת בשטחים פתוחים באתרים פיראטים. בנוסף, השר הבטיח לבדוק אפשרות בסיוע לשדרוג תחנת המעבר שמטפלת בפסולת של העיר רחובות. כמו כן, השר עדכן שבחודש הבא המשרד להגנת הסביבה יעביר התחייבות לסיוע של 1.5 מיליון שקלים לטובת מיזמים בתחום הפסולת, כשעיריית רחובות מחליטה איך להשקיע את הכסף.

הפורום דן במספר נושאים העומדים על הפרק בתחום איכות הסביבה ברחובות, ובהם שדרוג תחנת המעבר ברחובות, קידום משותף של תכנית אתר הפסולת רתמים ועוד. כמו כן הוחלט על הרחבת סמכויות אכיפה לפקחי העירייה בתחום איכות הסביבה, כאשר הפקחים יעברו השתלמות אשר תרחיב משמעותית את סמכויות האכיפה על ידם.

השר אשר משרדו מטפל גם באתרי מורשת, שימורם ושחזורם, ציין לשבח את השקעות העירייה ופעולותיה בשימור ושיחזור מבנים ואתרים היסטוריים בעיר, והבטיח להגיע לחנוכת הארמון – המבנה היפהפה ששוחזר לאחרונה ברחוב מנשה קפרא.

במפגש השתתפו גם מנכ״ל משרדו, ישראל דנציגר, מנהל מחוז מרכז גידי מזור, מ״מ וסגן ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר עו״ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנהל אגף התנועה והפיקוח ליאור שוקרי, מנהל אגף השכונות ויו״ר ועד העובדים רמי מדהלה, ומנהלים רלוונטיים נוספים מהמשרד לאיכות הסביבה. נציגי המחוז במשרד להגנת הסביבה ציינו את שיתוף הפעולה הפורה עם העירייה בכל התחומים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה לגבי פינוי פחי המחזור הכתומים שעולים על גדותיהם וכל ניסיון לקבל מענה לכך נכשל???

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר