מכונות הקפה בארומה מושבתות בשל הפסקת החשמל
מכונות הקפה בארומה מושבתות בשל הפסקת החשמל

הפסקת חשמל ברחוב הרצל משביתה את בעלי העסקים ברחוב

רוב רובו של רחוב הרצל, רחובה הראשי של רחובות, מושבת בשל הפסקת חשמל. בעקבות כך עשרות עסקים מושבתים גם הם ואינם יכולים לספק מענה ללקוחות. בעלי עסקים: "אנחנו שוקלים לתבוע את חברת החשמל על הנזק הכספי האדיר שנגרם לנו"

פורסם בתאריך: 18.12.18 10:34

-->

רוב רובו של רחוב הרצל, רחובה הראשי של רחובות, מושבת בשל הפסקת חשמל. בעקבות הפסקת החשמל עשרות בעלי עסקים מושבתים גם הם ואינם יכולים לספק מענה ללקוחות. במענה הקולי של חברת החשמל אומרים שהצפי המשוער לתיקון התקלה הוא 13:00 בצהריים.

בעלי העסקים כמובן כועסים על הנזק הכספי שנגרם להם בעקבות הפסקת החשמל הלא צפויה, בעיקר כשמזג האוויר רגוע ואין סיבה נראית לעין לתקלה שכזו. מכיוון שזהו יום שלישי ורוב החנויות סגורות אחר הצהריים, הרבה בעלי עסקים נאלצו לסגור את המקום מוקדם מהרגיל וישובו לעבוד רק מחר בבוקר.

"לא יכול להיות שנספוג הפסד כספי כל כך גדול", אומרים בעלי העסקים. "עשרות חנויות מושבתות וכל ההכנסות יורדות. בין כה ההכנסות ירדו לאחרונה וזו פגיעה קשה. כבר שוחחנו ביננו כמה בעלי עסקים ואנחנו שוקלים לתבוע את חברת החשמל על הנזק הכספי האדיר שנגרם לנו בחצי היום הזה. אנחנו מקווים שהתקלה אולי בכל זאת תתוקן באופן מיידי, אבל האמת הנזק כבר נעשה. ככל שהוא יקטן ייטב לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר