רונן לוברסקי ז"ל והאח אריק
רונן לוברסקי ז"ל והאח אריק

אריק לוברסקי: "זה משמח לראות את הריסת בית המחבל שהרג את אחי, אבל זה משמח בדיוק לשנייה וחצי"

אריק לוברסקי, אחיו של רונן לוברסקי ז"ל, חייל יחידת דובדבן הרחובותי שנהרג בחודש יוני על ידי מחבל שהשליך על ראשו פלטת אבן, מגיב לראשונה על הריסת בית משפחת המחבל על ידי כוחות צה"ל בסוף השבוע ואומר: "זה רק חלק קטן ממה שצריך לעשות"

פורסם בתאריך: 17.12.18 10:59

-->

אריק לוברסקי, אחיו של רונן לוברסקי ז"ל, חייל יחידת דובדבן הרחובותי שנהרג בחודש יוני על ידי מחבל שהשליך על ראשו פלטת אבן, מגיב לראשונה על הריסת בית משפחת המחבל על ידי כוחות צה"ל בסוף השבוע.

אריק: "זה משמח לראות את זה סוף סוף קורה, אבל זה משמח בדיוק לשנייה וחצי. לדעתי הריסת בתים זה רק חלק קטן ממה שצריך לעשות וצריך לפעול ליותר מזה. ראינו כבר אחרי הריסת בית משפחת המחבל שאבו מאזן מתכוון לסייע לבנות את הבית מחדש. מול הדבר הזה חייבים לעשות כמה צעדים. יש איזו תפיסה שלהם שהם לא מפחדים למות, כי בסוף המשפחה שלהם מקבלת גם אהדה וגם כסף, ובכלא הם מקבלים יחס מועדף. קח למשל את הרוצח מברקן. הוא נודה מהמשפחה והיה מוחרם, ואז פתאום ביצע פיגוע ונהיה מלך ברשות הפלשתינאית. אז כמו שאמרתי, הריסת בתים זה רק חלק קטן. אין ספק שזה מרתיע ולא נחמד להם, אבל זה צריך להיות צעד אחד מתוך מכלול צעדים".

הריסת בית המחבל שהרג את סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

הריסת בית המחבל שהרג את סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

את השיחה עם אריק אנו מקיימים בשעה שהוא עושה את דרכו לנחם את משפחת החייל יוסף כהן (19), שנהרג בפיגוע הירי בגבעת אסף.

אריק: "חילקנו את ביקורי התנחומים. אבא שלי נסע לנחם את משפחתו של מור יוסף באשקלון, ואשתי ואני נוסעים עכשיו לירושלים. ברגע שאתה חווה בעצמך את המצב הזה, אתה יודע כמה זה תורם למשפחה שיושבת שבעה. מאז המקרה שלנו אני רואה יותר את הצורך לנחם ולשתף את בני המשפחה במה שיש לי לומר. זה מחזק, במיוחד בשלב כזה, שבא לך בן אדם שהיה באותו המקום".

מה אתה אומר להם?

"אני נוהג לומר משהו שבדרך כלל לא אומרים. אני אומר לכולם 'תקשיבו, אומרים שעם הזמן זה נהיה קשה יותר, אבל זה לא כך. זה יותר נסבל והכל בידיים שלכם'. זה חשוב שהם ידעו שהכל בידיים שלהם".

רונן לוברסקי ז"ל והאח אריק

רונן לוברסקי ז"ל והאח אריק

 

רונן לוברסקי ז"ל והאם אלנה

רונן לוברסקי ז"ל והאם אלנה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר