מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה
מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה

בחוויות נערכים לסיכום שנת התקציב: צפי לאיזון תקציבי בשנת 2018 והגדלת התקציב לשנת 2019

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון חוויות היוצא: "כשנכנסתי לרשת התקציב עמד על 60 מיליון וכיום עומד על מעל 110 מיליון שקלים. הקהילה היא לב העשייה שלנו ואני אמשיך לקדם פרויקטים קהילתיים"

פורסם בתאריך: 17.12.18 09:42

-->

בימים אלו נערכת רשת חוויות לאישורים תקציביים לשנת 2019 וסיכום דו"חות לשנים 2017-2018. בין היתר הובא ביום ראשון לאישור הדירקטוריון דו"ח מאזן מבוקר לשנת התקציב 2017. כזכור, תקציב רשת חוויות עמד בשנת 2017 על סך 109 מיליון שקלים והיא הסתיימה בגרעון של 3.7 מיליון שקל, בין היתר בשל ההחלטה להקל על ההורים ולהוזיל את מחירי צהרונים וכן בשל הוצאות מיוחדות, כגון פתיחת מעונות חדשים וחידוש הבריכה הטיפולית ובשל החלטות מבוקרות שהתקבלו מראש.

תקציב 2018, אשר עמד על 111 מיליון שקל, צפוי להיות מאוזן. זאת לאחר מאמצים לצמצום הגירעון וחזרה לאיזון תקציבי. בנוסף, בתקציב 2018 חל גידול מתוכנן של כ-30 אחוז בתקציבי האוכלוסיות המיוחדות, פתיחת מרכזים חדשים ועלייה של כ-22 אחוז בשירותי היחידה להתפתחות הילד.

כמו כן, בימים אלו נערכת רשת חוויות לקראת אישור תקציב שנת 2019, אשר צפוי לעמוד על כ-116 מיליון שקל ולגלם בתוכו פתיחת ארבעה מרכזים חדשים: מהות, תנופה, פסגה ורחובות הצעירה; הרחבת רשת המעונות "צעדים" ועדכוני שכר לכלל העובדים במסגרת חתימה צפויה על הסכם קיבוצי.

צביקה מדהלה

ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון היוצא, מסר: "לאחר שנה שבה חרגנו מהתקציב לטובת צרכים ציבוריים שעלו לסדר היום, ובראשם הוזלות מחירים, בשנת 2018 שבנו והחזרנו את הרשת לאיזון תקציבי, תוך השקעות נרחבות בפיתוח מענים נוספים ומרכזים קהילתיים חדשים. במשך עשר שנים שבהן אני מכהן בתפקידים התנדבותיים ניהוליים בדירקטוריון וכיו"ר, אני יכול להביע סיפוק רב מהתפתחות השירותים וגידול ניכר בתקציב. כשנכנסתי לרשת התקציב עמד על 60 מיליון שקל וכיום עומד על מעל ל-110 מיליון שקל. הקהילה היא לב העשייה שלנו ואני אמשיך לקדם פרויקטים קהילתיים. אני רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול על שיתוף הפעולה למען התושבים, האמון והתמיכה המלאה, לחבריי לדירקטוריון הרשת אשר מכהנים בהתנדבות ועושים עבודה מצוינת ואחראית, ובראשם לאמיתי כהן, יו"ר ועדת הכספים. תודתי למ"מ מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה, ולגזבר הרשת דני (אזולאי) כהן על מלאכתם, וכמובן תודה גדולה לכל המנהלים ועובדי רשת חוויות על עבודתם המסורה. הם המשאב החשוב ביותר של החברה".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר