רגליה של תלמידת כיתה א' ששקעה בבטון בדרך חזרה מבית הספר בן צבי
רגליה של תלמידת כיתה א' ששקעה בבטון בדרך חזרה מבית הספר בן צבי

תלמידת כיתה א' שקעה בבטון בדרך חזרה מבית הספר

בדרך חזרה מבית הספר בן צבי, תלמידת כיתה א' שקעה בבטון שנשפך על הכביש במסגרת עבודות תשתית. האב: "היא עברה עם תיק טרולי ושקעה וצעקה לאח שלה 'הצילו'". העירייה: "אתר העבודות סגור ומסומן בגדרות הפרדה, תוך הקצאת שטח למעבר הולכי רגל ושמירה על כל כללי הבטיחות"

פורסם בתאריך: 13.12.18 12:22

-->

הורים לילדי בית הספר בן צבי טוענים כי בשל עבודות תשתית המבוצעות ברחובות הסמוכים נשקפת לא אחת סכנה לתלמידים. מבחינת הוריה של אחת מתלמידות כיתה א' בבית הספר, הסכנה הזו הפכה לממשית כאשר בדרכה חזרה מבית הספר היא שקעה עד מתחת לברכיה בבטון ששפכו בכביש במסגרת העבודות.

המקרה המוזר הזה אירע בפינת הרחובות נגבה וברנר. הילדה חצתה את הכביש ולא שמה לב שהיא פוסעת לתוך הבטון הרטוב. לדברי ההורים, במקטע הכביש המדובר חפרו עובדי קבלן בור, שפכו לתוכו בטון והסתלקו מבלי לגדר את המקום. עוד טוענים ההורים כי למזלה של הילדה אחיה שלומד בכיתה ו' חזר עמה מבית הספר, מכיוון שהאירוע התרחש ביום שישי ושניהם סיימו ללמוד באותה השעה, והוא זה שסייע לה להיחלץ מהבטון. כשהילדה הגיעה הביתה היא צילמה את עצמה ובתצלום אפשר לראות את מכנסיה, נעליה וגרביה מוכתמים בבטון.

רגליה של תלמידת כיתה א' ששקעה בבטון בדרך חזרה מבית הספר בן צבי

רגליה של תלמידת כיתה א' ששקעה בבטון בדרך חזרה מבית הספר בן צבי

"הילדה שנבהלה ונותרה שקועה במקומה קראה לאחיה לסייע לה, והוא זה שמשך אותה החוצה ועזר לה לצאת", אומר האב ומפרט: "היא עברה שם עם תיק טרולי ושקעה וצעקה לאח שלה 'הצילו'. העובדים שם כנראה חפרו שני מטר בכביש, שפכו בטון טרי לתוך הבור והלכו בלי לגדר ובלי כלום. כשהילדה הגיעה הביתה היינו בשוק ואשתי הייתה נסערת כל היום. עבודות התשתית מבורכות, אבל אני מקווה שאירוע כזה לא יישנה. אגב, לאחר המקרה הזה מקטע הכביש אכן גודר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מבדיקה עם הקבלן במקום והמפקח על העבודות, המקרה אינו מוכר להם. נדגיש כי אתר העבודות סגור ומסומן בגדרות הפרדה, תוך הקצאת שטח למעבר הולכי רגל ושמירה על כל כללי הבטיחות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורי

    איפה פה עבודת העיתונות? שהכתב המזו ין ילך לרחוב ויצלם לראות האם באמת יש מעבר ללא בטון כמו שאומר הקבלן או שהמשפחה צודקת.

  2. אהר'לה הנדלסמן סדן

    שלא יבלבלו את המוח . כל כצה ימים אני מתלונן על קבלני התשתיות הפועלים בעיר . לאחרונה בהרצל ברמזור מול הנשיא הראשון. יש לי הוכחות ברישומי התלונות שלי על קבלני התשתית במוקד העירוני .
    מסכנים הולכי רגל , רוכבי אופנועים וגם מכוניות.

  3. איה גולן

    דבר ראשון זהו מקרה מזעזע!!!
    דבר שני אני לא מאשימה את ההורים או משהו כזה פשוט לפי דעתי עדיף שלא לשלוח ילדה בת שש או שבע ללכת לבד הביתה, ועוד כשבדרך יש מעברי חצייה
    דבר שלישי הנושא הזה לא אמור לעבוד בשתיקה ושהעירייה לא תיקח את זה בקלות אלא תתייחס לזה ברצינות, אני עדיין בשוק.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר