האשפה ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה
פח מוטמן ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה

"המטמנות עפו בגשם, הזבל הציף את הרחוב והעירייה הציבה מכולת אשפה דווקא מתחת לחלונות הבתים"

תושבי הבניין ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה סובלים מזה כשבועיים מריחות אשפה, זוהמה ומזיקים, בעקבות זבל שלא פונה. בעירייה משיבים: "המקום הפנוי להצבת המכולה נתפס על ידי רכבים חונים והיא הוצבה זמנית במקום הפנוי שהיה אפשרי באותה העת. עם פינוי הרכבים החונים, הועברה המכולה בסמוך למוטמן. האשפה שהונחה לצד המוטמן שהוצף פונתה"

פורסם בתאריך: 17.12.18 07:51

-->

תושבי הבניין ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה ברחובות טוענים כי מזה כשבועיים לא פונה במקום הזבל, וכי בעקבות הגשמים העזים וההצפות שפקדו את השכונה גם המטמנות הועפו ממקומן. עוד מוסיפים תושבי הבניין כי העירייה הציבה מכולות אשפה דווקא מתחת לחלונות הבתים, במיקום שגם גורם לריחות בלתי נסבלים וגם תופס 2 חניות בבניין.

תושב המקום מספר על התחושות שלו ושל שכניו: "התחושה שלנו היא שנגמרו הבחירות ושוב אנחנו הופכים להיות החצר האחורית של רחובות. בגשמים האחרונים המטמנות הוצפו, יצאו ממקומן והזבל כמובן התפזר. העירייה השתלטה בבריונות על חניות הבניין בדיוק מתחת לחלונות הבתים והציבה שם מכולות אשפה. משום מה הם מסרבים לפנות את הזבל ואת המכולה. פנינו מספר פעמים למוקד אך נתקלנו בתשובה מוזרה: 'רק בפעם הבאה נזיז את המכולה'. לי לא ברור מה זו בדיוק הפעם הבאה, אבל לא פינו פה את הזבל למעלה משבוע וחצי. מדובר בחוסר תפקוד מוחלט של מנהל התברואה ושל העובדים שלו. אנחנו לא יכולים לפתוח חלונות בבתים בגלל הריחות הנוראיים. חיות באות לזבל, כולל כלבים, חתולים, תנים וזוחלים למיניהם. ביחד עם הגשם נוצרת זוהמה גדולה אפילו יותר. איפה מחלקת התברואה והווטרינר העירוני? מדובר בבניין של אנשים קשי יום שמשלמים ארנונה ולא מקבלים תמורה. מעניין מה היה קורה אם המצב הזה היה קורה בצפון רחובות".

מהעירייה נמסר: "הפח המוטמן במקום הוצף בשל כמות המשקעים הגדולה שירדה בזמן קצר. על מנת שלא להותיר את הדיירים בלי פתרון לפינוי אשפה ביתית, העירייה הציבה במקום מכולה לשירותם. לצערנו, המקום הפנוי להצבתה נתפס על ידי רכבים חונים והיא הוצבה זמנית במקום הפנוי שהיה אפשרי באותה העת. עם פינוי הרכבים החונים, הועברה המכולה בסמוך למוטמן. האשפה שהונחה לצד המוטמן שהוצף פונתה זה מכבר".

האשפה ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה

 

בעלי חיים מחטטים באשפה ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה

מכולת האשפה שהוצבה על חניות ומתחת לחלונות הבתים ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה

מכולת האשפה שהוצבה על חניות ומתחת לחלונות הבתים ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה

 

מכולת האשפה שהוצבה על חניות ומתחת לחלונות הבתים ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר