רחוב יעבץ
רחוב יעבץ

פגישת תושבי רחוב יעבץ עם נציגי העירייה הביאה לדחייה במועד כריתת העצים ברחוב

בעקבות פגישה של תושבי רחוב יעבץ עם סגן ראש העיר יניב מרקוביץ', עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג ועם מנהל אגף הגנים יוסי כפיר, הוחלט שתינתן לתושבים שהות להציג חוות דעת של מומחי אגרונומיה מטעמם. במקביל העירייה תערוך בדיקה נוספת בנושא והצדדים ייפגשו שוב בשבוע הבא בלשכת ראש העיר

פורסם בתאריך: 12.12.18 17:35

-->

בשל כוונת עיריית רחובות לכרות כ-30 עצים ותיקים מסוג גרווילאה חסונה ברחוב יעבץ בעיר, מחשש לנפילת העצים וגרימת נזק לנפש או לרכוש, נציגי התושבים ברחוב ומומחים מטעמם נפגשו הערב (רביעי) בלשכת ראש עיריית רחובות עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו״ד יניב מרקוביץ', עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג ועם מנהל אגף הגנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר.

כפי שנחשף ב"ערים", עקב פניות תושבי הרחוב לשקול שוב את ההחלטה על הכריתה, הסמיך ראש העיר רחמים מלול את מרקוביץ' ואת מנכ״ל העירייה להיפגש עם התושבים ולטפל בנושא. בפגישה הציגו התושבים את עמדתם בדבר האפשרות שלא לכרות לפחות חלק מהעצים, וביקשו להציג חוות דעת אגרונומיות מטעמם. נציגי העירייה מצדם הסבירו את עמדתם בדבר הצורך בכריתת העצים שהביאה להחלטה בנושא, מחשש לפגיעה בעוברי אורח וברכוש.

בסופו של דבר סוכם כי ביצוע הכריתה שנקבע למחר יידחה, כך שתינתן לתושבים שהות להציג חוות דעת של מומחי אגרונומיה מטעמם. במקביל העירייה תערוך בדיקה נוספת בנושא והצדדים ייפגשו שוב בשבוע הבא בלשכת ראש העיר.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ: ״אני שמח שראש העיר נעתר לבקשתי לאפשר לתושבים להביע את עמדתם. אנו קשובים לפניות התושבים וההחלטה הסופית תתקבל לאחר ששיתפנו את התושבים בתהליך״.

עצים ברחוב יעבץ

עצים ברחוב יעבץ


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר