שלט הכניסה לקרית עקרון
שלט הכניסה לקרית עקרון

תושבי קרית עקרון יישארו ללא סניף בנק פיזי ביישוב

תושבי קרית עקרון יוצאים להפגין נגד סגירת סניף בנק הפועלים - היחיד ביישוב. דויד עזריאל, ממובילי המחאה: "יש ציבור גדול מאוד שלא ערוך לשינויים טכנולוגיים והחלופה המזלזלת שהבנק מציע, בדמות נסיעה לרחובות או מזכרת בתיה, אינה ישימה שכן מדובר באוכלוסייה מבוגרת"

פורסם בתאריך: 12.12.18 10:51

-->

בהמשך למגמה של הבנקים לסגור סניפים על מנת להעביר את פעילותם למרחב הדיגיטלי, גם הסניף של בנק הפועלים בקרית עקרון מצטרף למהלך ומודיע על סגירת הסניף היחיד ביישוב. תושבי קרית עקרון אשר התוודעו להחלטה זו הכריזו כי ייצאו ביום ראשון ה-16.12 למחות כנגד ההחלטה, וקוראים לכל התושבים שעתידים להיפגע מהמהלך להצטרף אליהם.

לדברי דויד עזריאל, ממובילי המחאה, מדובר באקט לא חברתי וחסר התחשבות באוכלוסייה החלשה והמבוגרת אשר מהווה נתח גדול מאוד מתמהיל התושבים ביישוב: "אנו יוצאים כנגד החלטת בנק הפועלים. יש ציבור גדול מאוד שלא ערוך לשינויים טכנולוגיים והחלופה המזלזלת שהבנק מציע, בדמות נסיעה לערים השכנות רחובות או מזכרת בתיה, אינה ישימה שכן מדובר באוכלוסייה מבוגרת. לבנק אסור להסתכל רק במונחים של רווח והפסד ואל לנו כחברה לשכוח ולהזניח חלקים משכבות המרקם החברתי. אני רוצה להאמין שהמחאה הצודקת שלנו לא תיפול על אוזניים ערלות וכי הנהלת הבנק תתעשת ותביא לשינוי ההחלטה המבזה".

מועצת קרית עקרון, אשר ערה לקשיים העלולים להיווצר ממהלך שכזה, פועלת במרץ בחודשים האחרונים ומשקיעה מאמצים רבים לביטול החלטת הנהלת בנק פועלים באשר לעתיד הסניף המקומי. במקביל להפעלת לחצים על הנהלת הבנק בכדי לשנות את החלטתם, ביצעה המועצה פנייה להנהלת בנק מתחרה, על מנת לשכנע אותם לפתוח סניף חדש ביישוב, שייהנה מהביקוש.

ראש המועצה חובב צברי: "אומנם מדובר בתופעה ארצית בה הבנקים מצמצמים פעילות ומתרכזים במתן שירות מרחוק, אך לא יכול להיות שהבנק גם יציע שירות מוגבל ביחס לזה – מתן שירות עד שלב מסוים שלאחריו יש צורך בהגעה פיזית לסניף עצמו ולא התאמת כל השירותים מרחוק. עמדתי הוצגה כבר בפני הגורמים הרלוונטיים ואני לא מתכוון להרפות את ידיי. אמשיך לייצג את תושבי קרית עקרון הוותיקים".

מנכ"לית המועצה, רינת דנון, סיכמה: "הקדמה, הטכנולוגיה והחדשנות מבורכות, אך לפני הכל עלינו לדאוג לתת מענה הולם לכלל האוכלוסיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר