יעלי שומרון ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
יעלי שומרון ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"אין שום צדק ואין שום מילה שיכולה לתאר ולהסביר כיצד חייה של ילדה בת 9 שהכל עוד לפניה פשוט נקטעו"

ביום שישי נערכה בבית העלמין ברחובות אזכרה במלאת שנה לפטירתה של יעלי שומרון, שנכנעה בגיל 9 למחלת הסרטן. חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי, שליוותה את המשפחה לאורך מאבקה, ספדה לה

פורסם בתאריך: 9.12.18 19:01

-->

ביום שישי נערכה בבית העלמין ברחובות אזכרה במלאת שנה לפטירתה של יעלי שומרון, שנכנעה בגיל 9 למחלת הסרטן. באזכרה נכחה גם מי שליוותה את המשפחה לאורך שנות מאבקה של יעלי במחלה, "חברת המועצה קארין ברגינסקי, שספדה לה.

ברגינסקי שיתפה את תחושותיה וציינה: "הלב בוכה, העיניים דומעות והזיכרון חי לעד. מזג האוויר היה מטורף ודי תיאר את מה שהתרחש אצל רובנו בלב. תודה לחבר מועצת העיר דני מרשה שהגיע וכיבד את זכרה של יעלי. זה מה שאמרתי ביום כל כך עצוב:

"יעלי יקרה, ילדה מקסימה וקסומה, חייכנית, יפהפייה ,שכל מה שביקשת זה לחיות. כל כך אהבת לחיות. הכרתיך כשהיית רק בת 3, אבל היית מאד בוגרת לגילך. כבר אז הבנת דברים שלא כל מבוגר יכול להבין. כבר אז הפנמת והצלחת לראות מעבר. הבנת שאמך הרבה לא בבית כי צריך לטפל באחותך, הבנת שכשמשעמם צריך למצוא תעסוקה, פשוט הבנת עם לבך הענק שמשפחה זה הכל ושעושים הכל למען המשפחה. כשהייתי דורשת לשלומך, הייתי זוכה לחיבוק ותשובה עם חיוך שהכל בסדר.

כל כך אהבת לחיות, היה ניתן ללמוד ממך ואצלך את הערך לחיים, כי 4 שנים את, ילדה קטנה, נלחמת כגיבורה גדולה. נלחמת בכאב ובסבל, נלחמת בכל הקשיים שעמדו בפנייך, נלחמת כי פשוט אהבת את החיים ואהבת לחיות למרות הכל, והכי אהבת לאהוב.
עבורי ועבור הרבה מאתנו, את מהווה דוגמה ומופת. יעלי, לפני 6 שנים הכרתיך ונכנסת לי כל כך עמוק ללב ואיך אפשר שלא היה להתאהב בך. חייך נקטעו ממש בתחילת הדרך, ממש בטרם עת. ליבך הקטן וענק נדם, עצמת את עינייך המדהימות לפני שנה בדיוק, אבל רוחך נותרה כאן אתנו ותישאר לעד.

אזכרתה של יעלי שומרון ז"ל

אזכרתה של יעלי שומרון ז"ל

אין שום הסבר, שום הגיון, אין שום צדק ואין שום מילה שיכולה לתאר ולהסביר הכיצד חייה של ילדה בת 9 שהכל עוד לפניה פשוט נקטעו. אני תקווה, יעלי היקרה, שנשמתך בגן עדן ואת לא סובלת יותר. את מלאכית יפהפיה ומדהימה שמתבוננת מלמעלה ושולחת אהבה לכל סובבייך, ובמיוחד שולחת אור לאמך, לאחותך, לכל משפחתך ולכל חברייך ואהובייך. נרכין ראשנו בדומיה ונבכה עם המשפחה, ניזכר ביעלי שמחה וצוחקת, משחקת, רוקדת, שרה ועושה את כל אותם הדברים שעושים ילדים. יעלי, את פרח שנקטף בעודך בשיא פריחתך. נזכור אותך לנצח יעלי היקרה. האבדן נוראי ואין שני לו. השכול והכאב ילווו אותנו לנצח. נוחי על משכבך ושמרי על משפחתך, ובמיוחד על אמך שנלחמה עלייך עד השנייה האחרונה. יהי זכרך ברוך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר