מעונות היום ברחובות החדשה
מעונות היום ברחובות החדשה

תופעה מדאיגה ברחובות החדשה: אדם חשוד נכנס למתחם מעונות היום בשכונה מספר פעמים וטרם נעצר. הורים: "איפה המשטרה, מחכים שיקרה אסון?"

הורים לילדי מעונות יום בשכונת רחובות החדשה נחרדו לגלות כי אדם זר בשנות ה-20 לחייו מסתובב בקרבת מתחם המעונות ואף נכנס לשטחו. צוות המקום העביר את הטיפול במקרה למשטרה, אך החשוד עדיין לא נעצר והתופעה חזרה על עצמה בשבוע האחרון. מהמשטרה מסרו: "בעקבות הדיווח נשלחה למקום ניידת שהסירה כל חשד"

פורסם בתאריך: 4.12.18 15:06

-->

הורים לילדי גנים ומעונות יום בשכונת רחובות החדשה זועמים על טיפול המשטרה בתופעה שמתרחשת במעונות רשת חוויות בשבועות האחרונים – כאשר אדם זר וחשוד חודר לשטח המעונות ומגיע בסמוך לילדים בלי להיעצר, יותר מפעם אחת.

תחילת התופעה לפני כארבעה שבועות. לשטח המעונות של רשת חוויות, הנמצא ברחוב יוסף קרוננברג פינת מקס שיין, נכנס החשוד, בשנות ה-20 לחייו. על אף שהכניסה למתחם הגנים מתאפשרת רק בהקשת קוד בשער הנעול, הצעיר ניצל את כניסתה של אם למתחם ונכנס אחריה. לאם, שחשדה כי זה נכנס למקום ללא ילד או ילדה, אמר החשוד כי הוא רוצה לרשום את הילדה שלו לגן. האחראית על המעונות יצאה אליו מיד, תחקרה אותו והבינה כי הוא משקר. היא לא התמהמהה, פעלה במהירות ובאותו הרגע הזעיקה את המשטרה, אך הצעיר נמלט מהמקום.

ביום חמישי האחרון שוב הופיע החשוד בתוך המתחם, בשעה 7:55 בבוקר. אחת האמהות שנתקלה בו מספרת: "מדובר באדם מוזר שישן בשק שינה בתוך משאית שחונה בקרבת הגנים. לפני מספר ימים הוא נכנס לתוך הגן ושיחק שם עם האייפדים שבהם רשומים שמות הילדים. הוא היה הכי קרוב שאפשר לילדינו וכולנו יכולים לדמיין תרחישים שעלולים לקרות. יצאתי מהכיתה של הבת שלי ואני רואה אותו עומד שם ומשחק עם האייפדים. דיווחתי שיש אדם חשוד ואני ועוד אמא לא היינו מוכנות לעזוב את המקום כל עוד הוא שם. אחרי דקה האחראית הגיעה ובאותה שנייה היא הזעיקה משטרה, אבל הבנאדם כבר עזב. זו לא הפעם הראשונה שהוא נכנס וביום ראשון הוא ניסה להיכנס לגן ממול. אני יודעת שזה בטיפול המשטרה, אבל הבנאדם נמצא שם כחודש והוא עדיין הסתובב שם הבוקר (שני). זה ממש מבהיל".

לדברי אותה אם, החשוד נראה כבן 25-30 וביום שבו היא "תפסה אותו על חם" הוא לבש ג'ינס וקפוצ'ון כחול כהה, ברשותו היה תיק גב ירוק זוהר עם בובות תלויות בצבע ורוד, תכלת וירוק. הוא החזיק בידו שק שינה והלך והתנהג באופן מוזר.

גורם במשטרת רחובות מסר ל"ערים": "באמת היה דיווח למוקד על אדם חשוד. ניידת הגיעה למקום, איתרה את החשוד ובתחקור שלו עלה כי מדובר בהומלס שישן בקרבת מקום בשק שינה, ושהוא רק רצה לטעון את הפלאפון שלו במתחם. השוטר הסביר לו שהוא לא יכול להיכנס למקום ושאם הוא רוצה לטעון את הטלפון שיחפש מקום אחר לעשות את זה. כמובן שהשוטר גם בדק אותו כדי לוודא שאין מסוכנות והזים כל חשד לגביו. מדובר בבחור מסכן בן 25 ללא עבר פלילי והוא לא מזיק".עוד ציין אותו גורם במשטרה, כי בימים אלה החשוד אינו נמצא ברחובות, אלא מאושפז באחד מבתי החולים באזור.מרשת חוויות נמסר: "טובת הילדים לנגד עינינו ועל כן אנו עושים את כל מה שניתן לעשות בתחום אחריותנו. הנושא מטופל באופן אישי על ידי ממלא מקום מנכ"ל הרשת. נקטנו באמצעי האבטחה ההיקפיים המיטביים שיש. בשעות הכניסה השער נעול ונפתח רק באמצעות קודן, ולאחר מכן ננעל ללא אפשרות פתיחה מבחוץ. רעננו את ההנחיות לעובדים במקום לגלות ערנות בדבר הימצאותם של אנשים זרים, וכן רעננו את ההנחיות להורים שלא לאפשר לאנשים זרים להצטרף אליהם בכניסה וביציאה תוך שימוש בקודן. חשוב להדגיש כי הנושא נמצא באחריות המשטרה ואנו עוקבים אחריו מקרוב".ממשטרת רחובות נמסר בתגובה: "בעקבות הדיווח על אדם חשוד נשלחה למקום ניידת שהסירה כל חשד. אם הורה כלשהו עדיין לא מרגיש בטוח, הוא מוזמן להגיש תלונה כנגד החשוד".גילוי נאות: הכותב הוא הורה לילדה במתחם המעונות.

מעונות היום ברחובות החדשה

 

צוות המעונות, שכאמור מזעיק את המשטרה באופן מיידי בכל פעם שהחשוד נראה באזור, הסביר להורים כי הנושא בטיפול המשטרה והעירייה, וכי בשלב זה המתחם יהיה נעול ולא ייפתח בקוד כמו בימים שבשגרה, אלא ייפתח רק כשאחת המטפלות תוודא כי מדובר בהורים וילדים השייכים למעונות.

כך או כך, ההורים זועמים על התנהלות המשטרה ולא מבינים מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לעצור את אותו חשוד, שכאמור מסתובב באזור הגנים כבר ארבעה שבועות וככל הנראה אף ישן בקרבת מקום.

"אני בהלם. איך יכול להיות שאדם זר נעמד כמה דקות מחוץ לכיתות. אני מקווה שהמשטרה מטפלת ופועלת בעניין כי אני לא מוכנה לשלוח את הילד במצב כזה, זה פחד אלוהים", אומרת אחת האמהות.

אם אחרת מוסיפה: "צריך לדאוג לאבטחה במעון כל עוד הנושא לא מטופל. לא הגיוני לשלוח את הילדים כשאדם זר מסתובב סביבם. צריך ששיטור עירוני או אבטחה כלשהי תהיה באזור וברגע שרואים אותו הם יהיו זמינים לעצור אותו מיידית".

אחד ההורים מסכם את התחושות: "אני לא מבין איך המשטרה לא עשתה הכל כדי לעצור אותו אחרי הפעם הראשונה שהוא נכנס לגן, למה הם מחכים, שיקרה איזה אסון חס וחלילה? הכתובת על הקיר".

מעונות היום ברחובות החדשה

גורם במשטרת רחובות מסר ל"ערים": "באמת היה דיווח למוקד על אדם חשוד. ניידת הגיעה למקום, איתרה את החשוד ובתחקור שלו עלה כי מדובר בהומלס שישן בקרבת מקום בשק שינה, ושהוא רק רצה לטעון את הפלאפון שלו במתחם. השוטר הסביר לו שהוא לא יכול להיכנס למקום ושאם הוא רוצה לטעון את הטלפון שיחפש מקום אחר לעשות את זה. כמובן שהשוטר גם בדק אותו כדי לוודא שאין מסוכנות והזים כל חשד לגביו. מדובר בבחור מסכן בן 25 ללא עבר פלילי והוא לא מזיק".

עוד ציין אותו גורם במשטרה, כי בימים אלה החשוד אינו נמצא ברחובות, אלא מאושפז באחד מבתי החולים באזור.

מרשת חוויות נמסר: "טובת הילדים לנגד עינינו ועל כן אנו עושים את כל מה שניתן לעשות בתחום אחריותנו. הנושא מטופל באופן אישי על ידי ממלא מקום מנכ"ל הרשת. נקטנו באמצעי האבטחה ההיקפיים המיטביים שיש. בשעות הכניסה השער נעול ונפתח רק באמצעות קודן, ולאחר מכן ננעל ללא אפשרות פתיחה מבחוץ. רעננו את ההנחיות לעובדים במקום לגלות ערנות בדבר הימצאותם של אנשים זרים, וכן רעננו את ההנחיות להורים שלא לאפשר לאנשים זרים להצטרף אליהם בכניסה וביציאה תוך שימוש בקודן. חשוב להדגיש כי הנושא נמצא באחריות המשטרה ואנו עוקבים אחריו מקרוב".

ממשטרת רחובות נמסר בתגובה: "בעקבות הדיווח על אדם חשוד נשלחה למקום ניידת שהסירה כל חשד. אם הורה כלשהו עדיין לא מרגיש בטוח, הוא מוזמן להגיש תלונה כנגד החשוד".

 

גילוי נאות: הכותב הוא הורה לילדה במתחם המעונות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרק

    ואף אחד לא הציע עזרה? וערים כאילו נותנת אפשרות לכתיבת תגובה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר