סיעת הבית היהודי רגע לאחר ההצטרפות לקואליציה
סיעת הבית היהודי וצוות המו"מ הקואליציוני רגע לאחר ההצטרפות לקואליציה

סיעת הבית היהודי צפויה לקבל את המועצה הדתית ואת ראשות דירקטוריון רשת חוויות

סיעות שס״ד והבית היהודי מצטרפות לקואליציה ברחובות, אך נשקלת האפשרות להעביר את המועצה הדתית מש"ס לבית היהודי. כמו כן, אמיתי כהן צפוי להחליף את יניב מרקוביץ' בחוויות

פורסם בתאריך: 27.11.18 18:48

-->

היום (שלישי) אחר הצהריים סיעות שס״ד והבית היהודי הצטרפו לקואליציה ברחובות באופן רשמי, אחרי שסוכם כי אבנר אקוע ואמיתי כהן ישמשו כסגנים ללא שכר – תחילה אבנר אקוע ולאחריו אמיתי כהן. כל אחד מהם ישמש בתפקיד לתקופה של כשנתיים וחצי.

כפי שפורסם ב"ערים", צוות המשא והמתן הקואליציוני של ראש העיר היה במבוי סתום בנוגע להחלטה מי יתחיל בסגנות ללא שכר עם מזכירה צמודה – כהן או אקוע, ומלול אף הציע בציניות להטיל מטבע כדי לקבוע את ההחלטה.

אמיתי כהן

אמיתי כהן

 

ל"ערים" נודע כי יושב ראש סיעת ש"ס המקומית, חבר המועצה אבנר אקוע, התבקש מיושב ראש סיעת ש"ס הארצית, השר אריה דרעי, שלא לוותר על תחילת הקדנציה בהסכם הרוטציה עם חבר המועצה אמיתי כהן. בכך דרעי הצליח להכעיס לא מעט מגורמי הליכוד וצוותי המשא והמתן הקואליציוני, שבסופו של דבר הובילו מהלך לפיו אקוע יתחיל לכהן כסגן ללא שכר במשך חצי הקדנציה הראשונה, ואילו אמיתי כהן יזכה לכהן כיו"ר דירקטוריון רשת חוויות ויחליף בתפקיד את סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'.

גורמים בליכוד אישרו שהם רגזו על כך שדרעי "ניסה לנהל את העיר רחובות" וציינו כי לאור המצב, כעת נשקלת האפשרות להחליף את ראש המועצה הדתית מטעם ש"ס, אלדד גדסי, ובמסגרת הבחירות למועצה הדתית לנסות להעבירה לנציג סיעת הבית היהודי, הרב שחר מתנה. בקרבתו של רחמים מלול אישרו את הדברים ול"ערים" הוסיפו: "אריה דרעי חשב שהוא מנהל את העיר רחובות. בשיחה שהתקיימה הובהר לסביבתו שאין לו מה לחפש כאן ושעדיף לו לעסוק בעניינים שלו מבלי להתערב בנעשה ברחובות. בגלל השתלשלות הדברים אנחנו שוקלים במלוא הרצינות לקחת לש"ס את המועצה הדתית, שגם כך מגיעה ביושר לסיעת הבית היהודי עוד מהקדנציה הקודמת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר