מימין: אמיתי כהן ואבנר אקוע
מימין: אמיתי כהן ואבנר אקוע

מבוי סתום במו"מ הקואליציוני ברחובות: מי יתחיל בסגנות ללא שכר עם מזכירה צמודה? ייתכן שהמטבע יקבע

פרסום ראשון: צוות המשא והמתן הקואליציוני של ראש העיר רחובות נמצא במבוי סתום בנוגע להחלטה מי יתחיל בסגנות ללא שכר עם מזכירה צמודה – אמיתי כהן או אבנר אקוע. האם ההצעה שהציע בציניות רחמים מלול - להטיל מטבע - תקבע לבסוף את זהות סגן ראש העיר?

פורסם בתאריך: 21.11.18 20:33

-->

בימים האחרונים עמל צוות המשא והמתן הקואליציוני של ראש העיר רחובות, רחמים מלול, על חלוקת התיקים בין חברי המועצה הנבחרים. גורם בצוות המו"מ אישר ל"ערים" שההחלטה על רוב התיקים כבר התקבלה ונמסרה, אולם סוגיה אחת גדולה נותרה בלתי פתורה – סוגיית הסגנות שלא בשכר, אותה צפויים לקבל במסגרת רוטציה אמיתי כהן (הבית היהודי) ואבנר אקוע (ש"ס).

אותו גורם מספר כי כל אחד מהשניים ביקש מראש העיר להתחיל את הקדנציה כשהוא מחזיק בתואר הסגן, שאמנם אינו כולל בחובו שכר אך מגיע עם מזכירה צמודה. נכון לעכשיו הנושא נמצא במבוי סתום ואף אחד מהצדדים אינו מוכן לוותר לשני מסיבתו הוא.

"במהלך ישיבה שהתקיימה בין הצדדים הציע מלול בציניות להטיל מטבע ולבחור על פי מה שייצא, עץ או פלי. כולם צחקו על ההצעה והנה, כמעט שבוע עבר מאז ועדיין אין פתרון. בסוף זה עוד באמת יקרה ואולי אם מלול לא יכריע את הכף המטבע הוא זה שיכריע", אומר הגורם.

אמיתי כהן

אמיתי כהן

 

אבנר אקוע

אבנר אקוע

 

מבחינת חלוקת התיקים בין השניים, אמיתי כהן קיבל את תיק מורשת ישראל והנוער הדתי, וחברו לסיעה עו"ד אבי מוזס קיבל את תיק התחזוקה. בסיעת ש"ס אבנר אקוע קיבל את התרבות התורנית וחברו לרשימה שי קזיוף קיבל את תיק החינוך החרדי. יש לציין כי רחמים מלול השאיר אצלו בינתיים את תיק החינוך החרדי הבלתי פורמאלי ולא העבירו לש"ס שהחזיקו בו בקדנציה הקודמת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר