אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס

חברת אפלייד מטיריאלס תשתף פעולה עם בית הספר בן צבי בקרית עקרון

בית הספר בן צבי לאמנויות בקרית עקרון נבחר על ידי תובנות בחינוך וחברת ההייטק אפלייד מטיריאלס למיזם חדשני המחבר בין התלמידים למהנדסים, מתמטיקאים, טכנאים ובעלי תפקידים נוספים בחברה

פורסם בתאריך: 27.11.18 08:01

-->

בית הספר בן צבי לאמנויות בקריית עקרון נבחר על ידי תובנות בחינוך וחברת אפלייד מטיריאלס למיזם חדשני המחבר בין התלמידים למהנדסים, מתמטיקאים, טכנאים ובעלי תפקידים נוספים בחברה, ובשיתוף צוות ותלמידי בית הספר. מטרת המיזם להעשיר את התלמידים בלמידה בתוך ומחוץ לגבולות בית הספר, לקיים דיאלוג עם יזמים, לפתח יצירתיות וחקר וליצור בשיתוף צוותי החינוך תמונת עתיד מיטבית לכל תלמיד ותלמידה. התלמידים ייחשפו לשיטות חקר, קוד רובוטיקה, מדעים וגינון, אומנות שימושית ומגוון יוזמות לימודיות משותפות שיפותחו עם צוות בית הספר וחברת אפלייד.

חברת תובנות בחינוך וחברת ההייטק אפלייד מטיריאלס חברו במטרה להעניק פלטפורמה מקצועית-ניהולית המאפשרת לבתי ספר פריפריאליים להפוך לבתי ספר מעוררי השראה לקהילת בית הספר (תלמידים, מורים, הורים והקהילה הרחבה) מבחינת ההישגים החינוכיים והחברתיים של בית הספר.

מיזם זה משתלב היטב עם חזון בית הספר בן צבי בקרית עקרון, אשר חרט על דגלו "רואים את כולם, לא מוותרים על אף אחד!". בית הספר המאמין בזכותו של כל תלמיד להגיע למימוש עצמי תוך חיזוק אמונתו בעצמו וביכולותיו.

מנהלת בית הספר אסנת דולב כהן מסרה בתגובה: "מיזם זה הוא הזדמנות מופלאה לחשיפת הילדים לעולם ההייטק תוך טיפוח שאיפות לגבי עתיד מקצועי בתחום".

מנהלת אגף החינוך אביבה וגנר: " אנו שמחים על הבחירה בבית הספר בן צבי בקרית עקרון ומאמינים שתהיה לכך תרומה לקידום התלמידים".

ראש המועצה חובב צברי: "אני גאה על הבחירה בבית הספר בן צבי. אנו מחויבים לשיפור מתמיד, להירתמות לפיתוח הקהילה ולשיתוף בידע הנצבר. אני מאמין שמיזם זה יהווה תרומה רבה לפיתוח התלמידים וישנה את נקודת הזינוק שלהם לחיים. חשיפה למיזם מסוג זה הינה חווייתית ומעודדת את התלמידים להאמין בעצמם ולדעת שאין תקרת זכוכית והשמים הם הגבול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר