אביב איטח
אביב איטח

סגן מנהל אגף בעיריית רחובות הגיש תלונה במשטרה כנגד חבר המועצה אביב איטח

במהלך סיור עבודה שהתקיים בשכונת כפר גבירול בנוכחות מחזיק תיק השכונות בעיריית רחובות, חבר המועצה אביב איטח, וסגן מנהל אגף התנועה, השילוט והפיקוח, ניסים כהן, התגלעו חילוקי דעות בין השניים, שהגיעו עד לכדי תלונה של כהן במשטרה. איטח בתגובה: "הגשת התלונה וכל התקרית שהתרחשה היא ניסיון נקמה על אמירתי הברורה שצריך לנקות את העירייה מהתנהלויות חמורות"

פורסם בתאריך: 19.11.18 12:02

-->

במהלך סיור עבודה שהתקיים אתמול (ראשון) בשכונת כפר גבירול בנוכחות מחזיק תיק השכונות בעיריית רחובות, חבר המועצה אביב איטח, וסגן מנהל אגף התנועה, השילוט והפיקוח, ניסים כהן, התגלעו חילוקי דעות בין איטח לכהן, שהגיעו עד לכדי תלונה של כהן במשטרה, בטענה כי איטח איים עליו.

בתלונה שהוגשה במשטרה בגין העלבת עובד ציבור ואיומים, לכאורה, הוצגה לשוטרים גם הודעת ווטסאפ של איטח, שבה נכתב בין היתר: "אתה תלמד לכבד חברי מועצה ולא לנהוג בהם בזלזול. הציבור שבחר בנו משלם את משכורתך. אתה לא תזלזל בי לא בשיחת טלפון ותשאל שאלות הזויות, ולא לאחר מכן בסיור שתפנה גב ותאיץ ברימה שקבעה איתי כדי שלא תתייחס אליי ליד אנשים. אני לא מתפלא, כך גם רוח המפקד כלפי חברי המועצה. אתם כנראה צריכים להבין את המקום שלנו על פי חוק, אם במוח ואם בכח. הופתעתי מההתנהגות שלך והזלזול ואני אטפל בזה במקומות הרלוונטיים כדי שלהבא לא תנהג כך עם חבר מועצה אחר. אני לא סמרטוט ואתה תיתן לי מענה על כל השאילתות".

יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות, רמי מדהלה, לא נותר אדיש לדברי איטח וציין: "כיו"ר ועד עובדים של עיריית רחובות אני מוקיע את התנהגותו של חברי, חבר מועצת העיר מסיעת רחובותי אביב איטח. כמי שעבד עם איטח בקדנציה שעברה כמחזיק תיק השכונות אני מתפלא על ההתבטאויות כלפי סגן מנהל אגף התנועה והשילוט ניסים כהן, כמו גם על הודעת הווטסאפ שנשלחה מאיטח לניסים כהן. אני קורא לכל נבחרי הציבור מכל הסיעות: עובדי עירית רחובות בראש וראשונה מקבלים את משכורתם עבור השירות לתושבי העיר, אך אם אינם שק החבטות לתסכולים של מאן דהוא. כארגון עובדים אנחנו לא נעבור לסדר היום אם התנהגות כזאת תחזור על עצמה. אני מצפה להתנצלות מחברי איטח, ומאידך אני קורא לכל עובדי העיריה בכל הדרגים לעבוד בשיתוף פעולה עם נבחרי הציבור על מנת שנוכל לתת לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר".

בכיר אחר בעירייה הוסיף: "כל המקרה אירע בזמן שמנהל אגף התנועה, השילוט והפיקוח, ליאור שוקרי, נמצא בחופשה בחו"ל. אני מאמין שאילו הוא היה בארץ המקרה לא היה מתרחש וסביר להניח שאיטח לא היה מתבטא כך".

אביב איטח מסר בתגובה: "הגשת התלונה וכל התקרית שהתרחשה אמש היא ניסיון נקמה על אמירתי הברורה שצריך לנקות את העירייה מהתנהלויות חמורות, בין היתר גם של כמה עובדים שאמורים לשרת את התושבים. ידעתי שיש לזה מחיר ואני מוכן לשלם אותו למען התושבים אחת ולתמיד. הזלזול בתושבים נמשך, אז לא מפתיע שזה מגיע גם לנבחריהם, למרות שהעירייה שייכת לתושבים ולא להפך. התלוננתי על העובד בפני מנכ"ל העירייה דורון מילברג, שגיבה והצדיק את מהות התלונה שלי והבטיח שיוציא הנחיה מסודרת לעובדים, שכנראה התבלבלו וחלקם לא יודעים מה תפקידנו ומה סמכויותינו ושאנחנו נציגי התושבים.

"תושבי גבירול זועקים כבר תקופה ארוכה וחוששים מאסון בטיחותי שבדרך. לא ייתכן שכנבחר ציבור, עם עוד 2 נציגי השכונה שגם פועלים בהתנדבות, נעזוב באמצע היום את העבודה שלנו לטובת סיור מקצועי שאנחנו ממתינים לו 10 חודשים, ואזכה ליחס מזלזל בשיחה מקדימה וביטול והתעלמות מוחלטת כלפינו מסגן מנהל האגף בפני נציגי התושבים שהיו עדים לכך. גם אם נאמרו שם מילים בוטות זה לא יותר מלהט הוויכוח. העדפתי לשים את האגו בצד ולעזוב את הסיור כדי לא לפגוע במהות הסיור ובמטרתו החשובה כלפי התושבים. רק בעקבות הזעזוע הזה הוא נתן מענה לנציגי השכונה.

"אני מכבד את עבודתם של עובדי העירייה ורובם המוחלט מסורים וטובים, אך יחד עם זאת התושבים ואני לא נכיל יותר זלזול ואטימות של חלקם. כולם ראו בבחירות שכמה מהם מעורבים פוליטית למרות שזה אסור על פי חוק. מנעתי ועצרתי את זה בעבר, ואעשה זאת גם בעתיד. כשתושבים מתלוננים בפניי על התנהלות ותדמית העירייה הם מתכוונים בדיוק להתנהלות רקובה זו שמתובלת בפוליטיקה ישנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שמיר

    כך מתנהג בכיר בעירייה? נעזר בתלונה במשטרה מאג"ד רמלה לבכיר בעיריה.. מוזר?
    אז מתן קיבל את מירב המנדטים.. מה קרה?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר