יוספה חליבה
יוספה חליבה

יוספה חליבה הודיעה על סיום תפקידה כמנכ"ל החברה העירונית

לאחר 11 שנים מנכ"ל החברה העירונית לתרבות וספורט ברחובות, יוספה חליבה, הודיעה על סיום תפקידה. חליבה: "הפכנו את רחובות לעיר מובילה ארצית בתרבות ובתחומים נוספים"

פורסם בתאריך: 12.11.18 15:06

-->

מנכ"ל החברה לתרבות נוער וספורט ברחובות, יוספה חליבה, הודיעה לראש העיר רחמים מלול על סיום תפקידה. חליבה הודתה בשיחה לראש העיר על העבודה המשותפת איתו לפני ואחרי הקמת החברה העירונית, על האמון הגדול והגיבוי שנתן לה ועל התמיכה בדרך לגידול המשמעותי בפעילות החברה כיום.

חליבה אמרה היום: "לאחר 11 שנים של יצירה בעיר הטובה בישראל, בחרתי לסיים את תפקידי. אני גאה בחברה העירונית שהפכה למוסד חשוב בעיר, ובהון האנושי של החברה, בעל סטנדרטים גבוהים של עבודה מקצועית . יישמנו בשטח את חזונו של ראש העיר לשירות עם הפנים לתושבים בתחומי התרבות, הספורט והחינוך הלא פורמלי. אני מבקשת להודות לראש העיר רחמים מלול, כלפיו יש לי הערכה עצומה כאיש ציבור, כראש עיר וכאדם. חזונו היה לי השראה, למדתי ממנו המון וללא הגיבוי והדחיפה שלו לא היינו יכולים לשנות את המציאות בעיר כפי שעשינו. הפכנו את רחובות לעיר מובילה ארצית בתרבות ובתחומים נוספים. בזכות התנופה בשנות כהונתו, הצלחנו להוציא לפועל פרויקטים משמעותיים. אני מבקשת להודות גם לדורון מילברג, מנכ"ל העירייה, ולדירקטוריון החברה על התמיכה ושיתוף הפעולה, ולעובדי החברה העירונית ומנהליה ולכל השותפים, על שותפות ועבודה מקצועית ומסורה".

יוספה חליבה

יוספה חליבה

ראש העיר רחמים מלול: "יוספה חליבה היא חלק בלתי נפרד מתהליך עיצובה של רחובות כעיר התרבות, ולחברה העירונית בהובלתה יש זכויות רבות בהכתרתה כעיר המובילה בישראל באיכות החיים. החברה העירונית הפכה לזרוע ביצועית חזקה ביותר של העירייה וידעה לזהות את צרכי התושבים ולתת להם את המענה המקצועי ביותר. אני מודה ליוספה על עבודתה המסורה, המקצועית ורבת היצירתיות. אני בטוח שנמצא אותה לוקחת חלק בתפקיד בכיר נוסף בשירות הציבורי, ותורמת מיכולותיה לציבור בישראל".

מועד העזיבה של חליבה והפרוצדורה לקביעת זהות מחליפה או מחליפתה תיקבע בזמן הקרוב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר