עבודות אחזקה הנדימן צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

דרושים מתנדבים לסיירת התיקונים של רחובות

העובדים הסוציאליים הקהילתיים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות יזמו את הקמת "סיירת תיקונים קהילתית" המורכבת ממתנדבים שמסייעים למי שאין ידם משגת

פורסם בתאריך: 12.11.18 07:36

-->

כולנו זקוקים מידי פעם לתיקונים קלים בבית: התקנת מדף, חיזוק ברגים, שימון דלת וכו'. העובדים הסוציאליים הקהילתיים מהיחידה לעבודת קהילתית באגף לשירותים חברתיים, עומדים בקשר עם תושבים ותושבות רבים הנזקקים לשירותיהם בשכונות שונות ברחבי העיר. הם שמו לב כי קשישים רבים, ניצולי שואה ומשפחות שונות נתמכות הרווחה נזקקות לסיוע כזה בבית, אך אין להם את היכולת והכישורים לכך, או לחלופין את היכולת הכלכלית לעמוד בתשלום וההוצאות עבור אנשי מקצוע.

לפני מספר חודשים נערך מבצע מוצלח של צביעת בתים בשיתוף עם המכינה הקדם צבאית "שובו בנים" ומתנדבים נוספים. במסגרת המבצע, התגייסו חברי המכינה וראשיה לצביעת כ-15 דירות בהן מתגוררות משפחות מעוטות יכולת וקשישים. במהלך העבודה שנעשתה בדירות בלטה החשיבות הרבה בסיוע למשפחות הללו, וכן עלו צרכים לתיקונים קלים אשר לא דורשים מאמץ רב, אך יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים של האנשים.

לאור הרצון לסייע לתושבים הזקוקים לכך, יזמו העובדים הסוציאליים את הקמתה של "סיירת תיקונים קהילתית": סיירת המורכבת ממתנדבים, בעלי מקצוע בתחומים: אינסטלציה, חשמל, נגרות וכד' וכן אנשים בעלי "ידיים טובות" ורצון עז לתרום ולסייע, אשר תספק סיוע בתיקונים קלים בבית הלקוח.

כל המתנדבים הפונים ירוכזו למאגר, יקבלו הכשרה מתאימה לסיוע לתושבים, וממנו יגיעו מתנדבים במהלך כל השנה לסיוע במקרים רלוונטיים שמזהים  העובדים הסוציאליים בקהילה.

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות: "אני מברכת על היוזמה של העובדים הסוציאליים בקהילות ליצור קבוצה של מתנדבים שרוצים לתרום לקהילה. בטוחני שהמתנדבים ייהנו מהנתינה, ולקוחות שירותי הרווחה ייהנו מהקבלה".

איריס שיפריס

איריס שיפריס

 

חגית קמפלר, מנהלת היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים: "מתוך ההיכרות עם המשפחות ומיפוי הצרכים, עלה הרעיון לסיוע בתיקונים קלים בבתים והחלטנו ליזום ולהקים סיירת תיקונים של מתנדבים. אנו קוראים לבעלי מקצוע להרים את הכפפה ולעשות טוב בעיר".

מתנדבות ומתנדבים אשר מעוניינים להצטרף לסיירת התיקונים יפנו לעו"סים קהילתיים:

פנטה: 089485910, חגית: 089391691.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר