עורך הדין אביחי חג'בי
עורך הדין אביחי חג'בי

הרישיון נשלל באיחור ועל כן הוחזר לנהג

המשטרה נאלצה להשיב לתושב רחובות את רישיונו מאחר והרישיון נשלל מנהלית רק לאחר חמישה ימים מקרות התאונה

פורסם בתאריך: 8.11.18 07:31

-->

שופט בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקוה, אורן בועז, הורה למשטרה להחזיר באופן מיידי את רישיון הנהיגה של תושב רחובות (47) מאחר והרישיון נשלל מנהלית ל-60 יום רק לאחר חמישה ימים מקרות התאונה שבה היה מעורב.

השופט נימק את החלטתו: "מעיון בגיליון הרשעותיו עולה כי המבקש אוחז ברישיון נהיגה משנת 1985 וצבר לחובתו 50 הרשעות קודמות. אין לומר כי נהג שצבר לחובתו 50 הרשעות הוא נהג זהיר, אולם מעיון בהרשעותיו עולה כי לחובתו הרשעה של אי ציות לתמרור הדומה לעבירה שלכאורה עבר בתיק זה מחודש אוגוסט 2014. יתר הרשעותיו עד לשנת 2003 כולן מסוג ברירת משפט. אין לחובתו הרשעות במעורבות בתאונות דרכים. נוסף על כך, כפי שעולה מחומר הראיות שהוגש לפני, למרבה המזל לא הסתיימה התאונה בחבלות של ממש למי מהמעורבים, והנהג הוא זה שפונה לבדיקה רפואית בבית החולים. עוד שמעתי כי רישיונו של המבקש נפסל רק לאחר 5 ימים מקרות התאונה. לפיכך מצאתי לנכון להורות על קיצור הפסילה המנהלית שהוטלה על המבקש ואני מורה למשטרת ישראל להחזיר למבקש את רישיון הנהיגה".

עו"ד אביחי חג'בי, שמייצג את הנהג, מסר: "בית המשפט קיבל את עמדתנו לפיה אם מרשי היה מסוכן בנהיגתו היה מצופה מקצין המשטרה ליטול מייד את רישיונו ולא להמתין כמה ימים. מדובר בהחלטה נכונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר