רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול יוצא נגד ניסיונות לנכס לאחרים את עשיית העירייה בראשותו

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, שיגר מכתבים לראשי ועדי שכונות לאחר שהבין כי יש גורמים פוליטיים שמנסים לקטוף את פירות עמלו והעירייה בראשותו

פורסם בתאריך: 28.10.18 15:37

-->

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, שיגר היום (ראשון) מכתבים לראשי ועדי שכונות ברחבי העיר לאחר שהבין כי יש גורמים פוליטיים שמנסים לנכס לעצמם את עשיית העירייה בראשותו בשכונתם.

במכתב שמופנים לתושבי שכונות נווה יהודה, חבצלת ואחרים, נכתב בין היתר: "אנו מבצעים עבודות תשתית ופיתוח נרחבים בשכונתכם מזה חודשים רבים ובעלויות כספיות של מיליונים רבים. איני בא לקשור לעצמי כתרים, זה תפקידנו ונמשיך לבצעו על פי צו השליחות הציבורית עליו אנו נבחרים, אך זה מקומם כאשר אחת מתושבות השכונה מפרסמת ברשת מידע כוזב, וקושרת כתרים לחבר מועצה שמתמודד בראש סיעה מסוימת וטוענת שהוא דאג לצרכי השכונה ופיתוחה. דבר שלא היה ולא נברא".

את דבריו מסיים מלול באלו המילים: "גם במערכת בחירות, ככל שתהא סוערת, צריך לדבוק באמת ובסופו של דבר האמת והעשייה הם שינצחו".

מכתבו של רחמים מלול לתושבי שכונת נווה יהודה

מכתבו של רחמים מלול לתושבי שכונת נווה יהודה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. מרק כהן

    מצטער, אני יסדתי את תנועת הנוער בית"ר ב..1999 ומאוחר יותר מפעל הפייס בנה את המעו"ז ברח יעקובי.. במשך 5 שנים, גיסתי חניכים והדרכתי והכנתי מדריכים עד מבית"ר ארצי שלחו מפקד מעו"ז והמשכתי ללוות את התנועה עוד מספר שנים, לפני מספר חודשים העירייה חידשה את ציוד העו"ז ושימו לב.. מלול הודיע שהוא מקים את התנועה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר