בית על"ה
בית על"ה

רחמים מלול: "על"ה תצטרך בסופו של יום לעמוד ברשות עצמה"

ראש עיריית רחובות רחמים מלול הבטיח ליו"ר על"ה החדש כי יגדיל את תקציב העירייה לעמותה, אך באופן מופחת

פורסם בתאריך: 21.10.18 12:54

-->

ביום רביעי האחרון התקיימה פגישה ראשונה בלשכת ראש העיר רחובות בין יו"ר על"ה הנבחר, צבי טרופ, לבין ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג וראש לשכת ראש העיר דוד אשכנזי. הפגישה התקיימה נוכח מצבה הכלכלי של על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, אשר נמצאת במצב הישרדותי וקיומי.

מטרותיו של יו"ר על"ה בהגיעו לפגישה היו חידוש והידוק הקשר עם ראש העירייה רחמים מלול, וכן בקשה להעלאת תקציב העירייה לתמיכה בעמותה, שלא השתנה בשש השנים האחרונות. לדבריו של טרופ הפגישה התקיימה באווירה חמה, ראש העיר הביע את נכונותו ורצונו לתמוך בעל"ה והבהיר שהוא אכן יגדיל בשנת 2019 את תקציב העמותה, אך הגדלת התקציב לא תגיע לסכום אותו טרופ מבקש.

צבי טרופ

צבי טרופ

"תזכור שאין לך דוד עשיר שיכול לכסות על הגירעונות שלך בסוף השנה. על"ה תצטרך בסופו של יום לעמוד ברשות עצמה", אמר מלול לטרופ, שבעיקרון מסכים עם אמירה זו. בנוסף הבטיח ראש העיר כי יפעל אל מול השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, באשר ליתרת ההתחייבויות הכספיות של המשרד לעמותה, התחייבויות שעדיין לא שולמו בגובה של מיליון שקלים.

בנוסף לראש העיר, מנכ"ל העירייה דורון מילברג הביע את תמיכתו בעל"ה ואמר שיבדוק כיצד ניתן לסייע לעמותה באמצעות תב"רים (תקציבים בלתי רגילים) העומדים לרשות העירייה. בסיום הפגישה טרופ ביקש להודות לשניים על נכונותם לסייע וציין: "אני אמשיך לפעול ללא לאות למען הגדלת תמיכת העירייה בעמותה על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק את כלל שירותי העמותה, לצד פיתוח תכניות חדשות עבור מבוגרי העיר הזקוקים לשירותים אלו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר