שלט הכניסה לקרית עקרון
שלט הכניסה לקרית עקרון

דף הפייסבוק שמעורר את הבחירות בקרית עקרון

דף פייסבוק שנקרא 'תושבים שאכפת להם מקרית עקרון' הוקם באחרונה ללא זיהוי של מי שעומד מאחוריו, אך ברור כי מטרתו לנגח את ראש המועצה המכהן חובב צברי. היריבים הפוליטיים מכחישים מעורבות

פורסם בתאריך: 21.10.18 12:37

-->

בלי הרבה עוקבים ובלי הרבה פוסטים, דף פייסבוק אחד מצליח בשבועות האחרונים לעורר דיון בקרית עקרון. הדף, שנקרא 'תושבים שאכפת להם מקרית עקרון', הוקם באחרונה ללא זיהוי עם איש מהצדדים הפוליטיים ביישוב, אך ברור כי מטרתו לנגח את ראש המועצה המכהן חובב צברי. בין היתר, הפרסומים שעלו בו כוללים העתק מפלייר שחולק ביישוב תחת הכותרת "התכנית להרחבת עקרון או התכנית להחרבת עקרון". בפלייר מופיעים ציטוטים של מומחים בתחומים שונים נגד תכנית בנייה מאסיבית שמקדם ראש המועצה, כמו גם התייחסות לבנק הפועלים היחיד שפועל היום, שנמצא תחת איום סגירה. בדף הפייסבוק אף מופיע סרטון המציג את הפקקים הכבדים מדי בוקר בצירים המרכזיים של קרית עקרון.

הדף החדש עוררו דיון בשאלה מי עומד מאחוריו וכשניסינו ליצור קשר עם מנהלי העמוד ולתהות מי הם ומה האינטרסים שלהם, קיבלנו תשובה בסגנון "פרטים נוספים יגיעו בהמשך".

במטות המתמודדים האחרים על ראשות המועצה הכחישו כל קשר לעמוד הפייסבוק המדובר, ולדבריהם מדובר בקבוצת תושבים המתנגדת נחרצות כבר תקופה ארוכה לתכנית הבנייה המאסיבית ביישוב, שתוביל, לדבריהם, להרס הצביון של קרית עקרון ולעומס על התשתיות של הקריה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר