גולן ביטון
גולן ביטון

גולן ביטון מונה למנהל תחום קשרי לקוחות ברשת חוויות

ביטון יכהן כמנהל תחום קשרי לקוחות בחוויות בנוסף להיותו יו״ר וועד העובדים ברשת ומנהל מתנ"ס קרית משה

פורסם בתאריך: 16.10.18 08:28

בישיבת הדירקטוריון האחרונה שהתקיימה ברשת חוויות רחובות, מונה גולן ביטון למנהל תחום קשרי לקוחות ברשת המעניקה שירות לכ-4,000 לקוחות ביום.

כחלק מהשינויים והחידושים שמבצעים בהנהלת חוויות, בהובלת יו"ר דירקטוריון הרשת יניב מרקוביץ', הוחלט לתת דגש על חיזוק הקשר עם הלקוחות תוך מתן שירות נגיש וזמין. לתפקיד נבחר ביטון פה אחד, והוא יכהן בו בנוסף לתפקידיו הניהוליים הרבים בחוויות. יש לציין כי באחרונה הוקם אגף חדש בחוויות רחובות בהשקעה של עשרות אלפי שקלים, שייתן מענה תחת קורת גג אחת לתחום שירות הלקוחות ולתחום הכספים.

הירשמו עכשיו לקבלת עדכונים על הנושאים שמעניינים אתכם

ביטון: ״בתפיסתי אני מאמין בשירות מקצועי, נגיש  ומיטבי לכלל הלקוחות, תוך התמקדות בהבנת צרכיהם. ביחד נהפוך את חוויית השירות בחוויות למקצועית ומונגשת, כאשר בסופו של יום הלקוח במרכז. זו זכות גדולה להוביל את האגף החדש ואת הקשר עם אלפי הלקוחות, ואני מודה להנהלת חוויות על האמון הגדול".

גולן ביטון

גולן ביטון


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון 

 


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר