שתילי המריחואנה שנתפסו בדירה (צילום: דוברות המשטרה)
שתילי מריחואנה (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

סוכן חשאי הביא למעצרם של עשרות חשודים בסחר בקוקאין, ב"מים של הרב" ובמריחואנה. בין העצורים – תושבי רחובות

משטרת ישראל הפעילה סוכן חשאי שהחדירה בעורמה לקהילת סוחרי הקוקאין דרך אפליקציית הטלגרם. הסוכן הביא למעצרם של עשרות חשודים בשרון ובשפלה בחקירה שקיבלה את השם "טלקוק"

פורסם בתאריך: 10.10.18 10:25

-->

עשרות חשודים כסוחרי קוקאין שסברו כי פעילותם הפלילית באמצעות אפליקציית טלגרם בטוחה מחשיפה, נעצרו הבוקר במבצע רחב היקף של יחידה מרכזית במשטרה ישראל, לאחר הבשלת חקירה סמוייה מתוחכמת ומורכבת שכללה החדרת סוכן חשאי כסוחר קוקאין לתוך רשת מפיצי הסם.

במשך למעלה מחצי שנה, רכש סוכן משטרתי (מקור-סוכן-חשאי, מס"ח – סוכן המאותר על ידי משטרת ישראל מקרב העולם העברייני ומופעל על ידה לאיסוף ראיות והפללת עבריינים) את אמונם של סוחרי קוקאין פעילים ברשת הטלגרם כסוחר סמים לכל דבר, והביא להפללתם, לכאורה, של למעלה משלושים חשודים כמפיצי קוקאין במרכז הארץ.

המבצע המשטרתי פורץ הדרך, נועד להרים מסך מעל תשתית סחר בקוקאין בדרג מפיצים וסוחרים המתנהלת באמצעות אפליקציית הטלגרם המאפשרת התכתבות מיידית ופרטית.

במהלך ההפעלה נכנס הסוכן לקבוצות הפצה של קוקאין בטלגרם, עבר תהליך "סינון בטחוני" של פעילי הרשת לרבות בדיקת זהות, העברת מסמכי זיהוי רשמיים שלו ודפים אישיים שלו ברשתות החברתיות, ולאחר תהליך אישור ממושך, הוגדר על ידי אנשי הרשת כסוחר מהימן שאין לחשוש מפניו, והחלו לספק לו סמים בכמויות מסחריות.

הסוכן, בעל ניסיון אישי בתחום הסחר בסמים, הפך ללקוח מועדף הזוכה להמלצות בקרב פעילי סחר בקוקאין כאחד שאפשר לסמוך עליו. במשך חודשים עסק הסוכן ביצירת קשר באפליקציה ובמפגשי קניית הסמים, תוך שהוא מלווה לאורך כל הדרך על ידי מערך הסוכנים של יחידה מרכזית במשטרת ישראל.

במהלך ההפעלה הוציא לפועל "הסוחר" המשטרתי 22 עסקאות "מסחריות" של קוקאין, 14 עסקאות קנאביס ועסקת MDMA בגבישים למהילה במי שתייה ( סם הזיות המכונה "המים של הרב").

משעות הבוקר צוותי מעצרים רבים של משטרת ישראלית ישראל עוסקים במעצר החשודים בנתניה, רחובות, פתח תקווה, רמלה, כפר סבא, לוד, טייבה ורמת גן.

החשודים יובאו בשעות הצהריים בפני שופט בבית משפט השלום בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר