בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב
בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב

בית הדין לעבודה אסר היום שוב על השבתת פעילות החברה העירונית

לאחר שההסתדרות הודיעה בפעם השנייה על כוונתה להשבית את כלל פעילות החברה העירונית, בית הדין קבע כי הצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן. מזכיר האיגוד המקצועי עו"ד אייל זלנה ויו"ר צוות ועד הפעולה יוסי חג'אג': "שופט בית הדין לעבודה הורה לעירייה ולראש העיר להגיע למיצוי הסכם תוך שלושה ימים. אם לא יגיעו להחלטה ופתרון אנו יוצאים להשבתה כוללת"

פורסם בתאריך: 9.10.18 15:52

-->

היום (שלישי) התקיים דיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, בבקשת החברה העירונית שהוגשה בשבוע שעבר בהוראת ראש העיר רחמים מלול על ידי החברה העירונית. זאת לאחר שההסתדרות הודיעה בפעם השנייה על כוונתה להשבית את כלל פעילות החברה בימים אלה.

בחברה העירונית מיהרו להגיש בקשה לצו מניעה, על מנת על מנת שבית הדין יאסור על ההסתדרות לשבות. יש לציין כי השבתה כזו הייתה פוגעת בכלל פעילות החברה העירונית, לרבות הצהרונים בבתי הספר היסודיים בעיר, היכל התרבות, בימת הנוער, חוגים ברחבי העיר, ועוד.

כבר בסוף חודש יולי הודיעה ההסתדרות לחברה העירונית על השבתת פעילות החברה. גם אז החברה העירונית פנתה לבית הדין אשר אסר על השבתה והחזיר את העובדים לשולחן המשא ומתן. בדיון שהתקיים היום נכחו מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומנכ"לית החברה העירונית יוספה חליבה, וכן סמנכ"ל החברה איציק עובדיה. לאחר דיון בן מספר שעות נקבע כי הצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן, כפי שביקשה החברה העירונית, וכי מחר תתקיים ישיבה בנוכחות נציגי ועד הפעולה וההסתדרות בנושא. הישיבה תיערך בלשכת ראש העיר ובהשתתפותו.

בנוסף קבע בית הדין כי הוא אוסר על השבתה של פעילות החברה, והמשמעות היא כי במידה והעובדים ירצו שוב לשבות יהיה עליהם לקבל על כך אישור מבית הדין.

מזכיר האיגוד המקצועי עו"ד אייל זלנה ויו"ר צוות ועד הפעולה יוסי חג'אג', ציינו: "90 הדקות של המשחק הסתיימו, אלו שניתנו לעירייה והעומד בראשה. שופט בית הדין לעבודה הורה לעירייה ולראש העיר להגיע למיצוי הסכם תוך שלושה ימים. אם לא יגיעו להחלטה ופתרון במו״מ, כי אז תודיע נציגות העובדים כי יוצאים להשבתה כוללת של החברה העירונית עד להודעה חדשה. המשמעות היא כי אם לא יקום וייחתם הסכם עד יום שני הבא, תושבת החברה העירונית על כל פעילותה לאלתר מיום שלישי ה-16.10".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר