בית על"ה
בית על"ה

נבחר יו"ר חדש לעמותת על"ה

יו"ר על"ה החדש צבי טרופ: "חייבים להגדיל את התקציב באופן מיידי. זהו עניין קיומי והישרדותי"

פורסם בתאריך: 9.10.18 10:02

-->

אתמול (א') התקיימה ישיבת הוועד המנהל בעל"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, בה נבחר צבי טרופ לתפקיד יו"ר העמותה במקומו של משה מזרחי שנבחר לאחרונה אך בחר לסיים את תפקידו עוד בטרם נכנס לפעילות שוטפת בשל נסיבות אישיות.

טרופ (78), נשוי פלוס שלושה ילדים וסבא ל-7 נכדים, בעל תואר שני בכלכלה חקלאית ומינהל, שימש במספר תפקידים בולטים, בהם: היועץ הכלכלי למערכת הביטחון לרבות צה"ל, משרד הביטחון, התעשיות הביטחוניות ויועץ לשרי הביטחון משה ארנס ויצחק רבין. כמו כן טרופ שימש כיו"ר דירקטוריון של רפא"ל, חבר דירקטוריון של החברה לנאמנות של בנק לאומי לישראל ויו"ר ועדת ההשקעות של הדירקטוריון ועוד שלל תפקידים בכירים בגופים המובילים במשק הישראלי.

צבי טרופ

צבי טרופ

 

עם בחירתו טרופ ביקש בראש ובראשונה להודות ליו"ר היוצא יחזקאל הרמלך על עבודתו רבת השנים: "יחזקאל עבד במסירות אין קץ למען קידום העמותה ופעילותה עבור תושבי רחובות המבוגרים. תרומתו של הרמלך להקמת בית על"ה הינה מהפעילויות החשובות ביותר שבוצעו כאן ברחובות ואנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לשמר את עשייתו ופועלו, נמשיך לפתח תכניות למען מבוגרי העיר ולהמשיך להצעיד את העמותה קדימה".

עוד ביקש טרופ להוסיף כי הוא מודה לראש העיר רחמים מלול על תרומתו האדירה לכינונו של בית על"ה הן בהקצאת הקרקע והן במתן סיוע תקציבי לבנייתו. "ראש העיר הוא אכן שותף אמיתי לדרך, יחד עם זאת ישנה חשיבות מכרעת להעלאת תקציב העירייה לעמותה שלא השתנה במשך שש שנים ועל מנת שנוכל להמשיך ולהעניק את כלל שירותי העמותה לצד פיתוח תכניות חדשות עבור מבוגרי העיר. אנו חייבים להגדיל את התקציב באופן מיידי. זהו עניין קיומי והישרדותי להמשך קיומה של העמותה", אמר והמשיך: "בעת אירוע הרמת הכוסית לשנה החדשה אמר ראש העיר כי 'העירייה עושה ותעשה ככל יכולתה לסייע לעמותת על"ה מתוך מודעות והכרה בחשיבותה'. אני רואה ברחמים מלול שותף אמיתי לדרך העמותה ומקווה להיפגש עמו כבר בימים הקרובים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר