מריו בוקרו
מריו בוקרו

שגריר גואטמלה בישראל מגיע לרחובות כאורח של רשת חוויות

קבוצת דוברי האנגלית T.E.A.M הפועלת במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע תארח את שגריר גואטמלה מריו בוקרו להרצאה בנושאים אקטואליים: ההחלטה של מדינתו להחזיר את השגרירות לירושלים, היחסים בין ישראל וגואטמלה ועוד. הציבור מוזמן

פורסם בתאריך: 7.10.18 12:25

-->

ביום שני בשבוע הבא (15.10), בשעה 10:30, ייערך במרכז חוויות שוויץ המדע שברחוב סירני 52 ברחובות מפגש מיוחד עם שגריר גואטמלה בישראל, מריו בוקרו.

T.E.A.M" ביחד דוברי אנגלית משיגים יותר" היא קבוצה קהילתית, חברתית ותרבותית לאזרחים בוגרים דוברי אנגלית שגרים ברחובות והסביבה. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, בימי שני, במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע ברחובות. במסגרת פעילותה, מתכבדת הקבוצה לארח את שגריר גואטמלה בישראל, מריו בוקרו. השגריר יספר על ההחלטה של מדינתו להחזיר את השגרירות לירושלים, על היחסים בין ישראל וגואטמלה ועל הקהילה היהודית במדינה הקטנה שבמרכז אמריקה.

הקהל הרחב מוזמן ואין צורך להירשם מראש (דמי כניסה סמליים של 25 שקלים).

מריו בוקרו

מריו בוקרו

קבוצת T.E.A.M פועלת באופן שוטף בימי שני למפגש רעים והרצאות תוכן מעניינות. "בשעה הראשונה יש אפשרות להיפגש אם חברים, להכיר חברים חדשים, לשאול ספרים באנגלית מהספרייה ולהתכבד בכיבוד קל", אומרת אילנה פרידלנדר, רכזת קהילות בחוויות המדע. "לאחר מכן החלק התרבותי מתחיל, כאשר ישנן הרצאות בנושאים מגוונים, כגון היסטוריה, מוזיקה, בריאות, יהדות, מסעות בעולם, ועוד".

בנוסף למפגשי הבוקר, מנהלת הקבוצה שני חוגים הכוללים אולפן למתקדמים במחיר של 50 שקלים לחודש, ושיעור תנ"ך באנגלית בעלות של 25 שקלים לחודש. כמו כן, פעמיים בשנה T.E.A.M.  מארגנת טיולים עם הדרכה באנגלית.

אלן לקס, מייסדת הקבוצה: "מעורבות ושירות בקהילה היא עוד מטרה חשובה של הקבוצה. לדוגמה, הכנה של משלוחי מנות לחיילים היא מסורת מבורכת מזה 6 שנים. בשנה שעברה הוצאנו לאור ספר מתכונים של חברי הקבוצה והקהילה הרחבה בשתי שפות, כאשר ההכנסות ממנו נתרמו לפעילויות קהילתיות של אוכלוסיות מיוחדות של המתנ"ס".

אסנת לוי, מנהלת מרכז חוויות שוויץ המדע: "מרכז חוויות שוויץ המדע מפעיל קשת של פעילויות עבור הציבור הרחב ברחובות, ובכלל זה אירועי תרבות וחוגים מגוונים. אנו מקדמים בברכה את אירוח שגריר גואטמלה בישראל במרכז הקהילתי שלנו, אני מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק בפעילות זו".

לשאלות ולפרטים נוספים על הפעילויות של T.E.A.M  ניתן להתקשר לאילנה פרידלנדר, רכזת קהילות חוויות שוויץ המדע, בטל': 089310710, למרלין חמד בטל': 0542440426 או לאלן לקס בטל': 0506874245.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר