זירת הטביעה בחוף פלמחים (צילום: דוברות מד"א)
זירת הטביעה בחוף פלמחים (צילום: דוברות מד"א)

שלוש צעירות טבעו בחוף פלמחים

כוחות מד"א קבעו במקום את מותה של אחת הצעירות. צעירה נוספת פונתה לבית החולים במצב אנוש. מדובר במקרה טביעה שני שהסתיים במוות באותו המקום תוך פחות מיממה

פורסם בתאריך: 8.9.18 07:41

-->

בשעה 06:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שלוש צעירות שנכנסו לים וטבעו בחוף פלמחים. צעירה בשנות ה-20 לחייה חולצה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה במקום טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה. במקביל חולצה מהמים הצעירה השנייה,בעוד הצעירה השלישית יצאה מהמים כשהיא בהכרה מלאה ולא נזקקה לטיפול.

לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, נקבע מותה של צעירה כבת 25, שחולצה שנייה מהמים. חברתה, שחולצה ראשונה, פונתה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה קריטי.

זירת הטביעה בחוף פלמחים (צילום: דוברות מד"א)

 

הפאראמדיקים של מד"א, עידו דואק, לירן סבה ואור דרין, סיפרו: "כשהגענו, הובילו אותנו לחוף לא מוכרז סמוף לפלמחים. ראינו מספר צעירות שהיו נסערות. הן סיפרו שחגגו יומולדת במקום, נכנסו למים ושתי בנות טבעו. אחת חולצה מייד, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי. כשהתאפשר העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבה קריטי. לאחר כ-20 דקות הצעירה השנייה, גם היא כבת 25, חולצה כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. עצוב מאוד להתחיל ככה את השבת ואת השנה החדשה. אנחנו פונים לציבור לא להכנס לים בחוף לא מוכרז ובוודאי לא לאחר צריכת אלכוהול".

במשטרת ישראל מסרו: "מחקירה ראשונית עולה כי שלוש צעירות תושבות בית שמש השתתפו במסיבה פרטית שנערכה הלילה בחוף פלמחים ובמהלכה נכנסו לים. כתוצאה מכך שתיים מהן טבעו, אחת נמצאה על החוף ללא הכרה ובהמשך פונתה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא. הצעירה השנייה, כבת 24, חולצה על ידי צוות השיטור הימי של משטרת ישראל וגורמי הרפואה קבעו את מותה במקום. הצעירה השלישית יצאה בכוחות עצמה ולא נזקקה לטיפול רפואי. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע".

יש לציין כי אתמול (שישי) אירעה בפלמחים טביעה נוספת, שבה נקבע מותו של בן 54.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר