חניה צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

עיריית רחובות תאפשר חניה בחינם בכחול לבן במהלך החגים

במטרה לעודד את העסקים בעיר לקראת החגים, עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר. כל התאריכים בהם תתאפשר החניה בחינם - בכתבה

פורסם בתאריך: 6.9.18 14:35

-->

בעיריית רחובות מעוניינים לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחגים בעיר, ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועי החגים השונים ללא דאגות חניה. זאת על ידי חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר, כולל בפארק המדע, החל ממחר, יום שישי ה-7.9 ועד אחרי ראש השנה ביום שלישי ה-12.9, בערב יום כיפור החל מיום שני ה-17.9, ומערב סוכות ולאורך כל ימי חול המועד עד לאחר שמחת תורה, בין התאריכים 23.9-1.10. בכל התאריכים הללו דו"חות יינתנו על ידי הפקחים רק בגין חניה במקומות אסורים.

דורון מילברג, מנכ״ל העירייה: "חשוב לנו לתמוך בעסקים ובחנויות המקומיות, ולאפשר לתושבי העיר לערוך דווקא ברחובות את ההכנות והקניות לפני החגים. גם לאורך חול המועד סוכות תתאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול-לבן, על מנת להקל על התושבים. אנו מאחלים שנה טובה ומתוקה לכל התושבות והתושבים בעיר".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח עירוני: "אנחנו שמחים לאפשר לתושבים חניה חינם ברחבי העיר לרגל חגי תשרי, ואנו מזמינים את התושבים להשתמש בכך. על מנת להמשיך ולשמור על הסדר בכבישי העיר, פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר