הצפות שפכים ברחוב מרים מזרחי
הצפות שפכים ברחוב מרים מזרחי

תושבי רחוב מרים מזרחי ברחובות מתלוננים על הצפות המתרחשות מדי בוקר

תושבת הרחוב: "אנחנו מרגישים כמו בוונציה, במובן השלילי". עיריית רחובות: "ככל הנראה מדובר בהשקיה פרטית והנושא נמצא כעת בבדיקה לאיתור מקור המים"

פורסם בתאריך: 2.9.18 06:58

-->

תושבי רחוב מרים מזרחי ברחובות מתלוננים על תופעה מטרידה של הצפות מים ושפכים המתרחשות מדי בוקר. לדברי התושבים הם מדווחים על כך למוקד העירוני 106, ניידת פיקוח מגיעה אל המקום אך לא מאתרת את מקור השפכים.

אחד התושבים אמר השבוע: "'העברתי פנייה למוקד, ענו לי שהפנייה בטיפול ואחר כך קיבלתי הודעה על סיום הטיפול בה, אבל מה זה עוזר כשאין באמת פתרון והם לא מוצאים את מקור הבעיה?"

שכן אחר מוסיף: "גם השבוע זה המשיך מדי בוקר. ניידת 106 מגיעה, הם לא יודעים מאיפה השפכים מגיעים וממשיכים הלאה. ברחוב הזה אין ניקוז, כל הזמן מסריח כאן, הפחים ברוב המקרים מפוצצים בזבל שגולש מחוץ לפחים. צריך מעקב יומיומי, להראות לכולם איך חיים בשנת 2018 ברחובות. נמאס לנו לגור בצחנה ובתנאים של יישוב כפרי עתיק. מעבר לזה יש כאן עניין של בזבוז כספים. נשפכים כאן כמויות אדירות של מים והעירייה, שזה למעשה התושבים, משלמים את המחיר. אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה לעשות סוף לתופעה הזו ולהביא לכאן בודקים מקצועיים שיאתרו את מקור השפכים".

הצפות שפכים ברחוב מרים מזרחי

הצפות שפכים ברחוב מרים מזרחי

 

תושבת הרחוב מסכמת: "עוד מעט מתחילה שנת הלימודים. בשנה שעברה סבלתי מהזוהמה שהילדים היו מכניסים הביתה. הם הולכים לבית הספר עם נעליים רטובות, מתלכלכים והורסים את הבגדים הנקיים. זה מצב בלתי נסבל והעירייה חייבת לפעול ולתקן את הליקוי הזה. כל השכנים והבניינים כאן סובלים מזה. כל רכב שעובר ולא שם לב, שוטף את עוברי האורח על המדרכה. אנחנו מרגישים כמו בוונציה, במובן השלילי".

מהעירייה נמסר: "מבדיקות שערכה העירייה עולה כי מקור הנזילה אינו בתשתיות ציבוריות ואף לא בהשקיה מטעם העירייה. ככל הנראה מדובר בהשקיה פרטית, והנושא נמצא כעת בבדיקה לאיתור מקור המים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר