קוב ברכה ומתן דיל
קוב ברכה ומתן דיל

שירות חדש לבדיקת זכויות מס לצעירי רחובות ב"פלטפורמה"

יוזם השירות החדש, סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל: "ישנם צעירים רבים שאינם מודעים לזכויותיהם ולא יודעים שמגיע להם כסף מהמדינה. אנחנו נעשה בשבילכם את הבדיקות ונסייע לקבל את מה שמגיע לכם"

פורסם בתאריך: 20.8.18 08:46

-->

אוכלוסיית הצעירים ברחובות מונה כ-40 אלף איש בין הגילאים 18-35. בגילאים אלה קיימים צרכים שונים הנוגעים לפיתוח קריירה, לימודים, תעסוקה, כישורי חיים, זוגיות והורות צעירה. "הפלטפורמה" הוקמה על ידי החברה העירונית רחובות במטרה לאפשר לצעירים תושבי העיר את התשתית שתזניק אותם קדימה, ולהעניק להם את הכלים להצלחה בחיים האישיים ובקריירה. לאזרחים במדינת ישראל יש חובות, אך מגיעות גם זכויות וזכויות מס הן חלק מהן. שירות חדש בפלטפורמה יאפשר לתושבי רחובות הצעירים לבדוק את זכאותם לקבלת החזר כספי ממס הכנסה.

נכון להיום קיימים כ-8 מיליארד שקלים בקופת המדינה, כסף שנלקח משכירים על ידי המדינה בגלל טעויות שונות. באמצעות בדיקה פשוטה, ניתן לגלות כמה כסף ניתן לקבל בחזרה.

עו"ד מתן דיל, סגן ראש העיר ויוזם הרעיון לספק שירות בנושא בפלטפורמה: "כאשר השקנו את 'הפלטפורמה' הרעיון היה לסייע לצעירים לממש את עצמם בכמה שיותר רבדים בחייהם, החל מלימודים וכלה ביעוץ והכוונה בפתיחת עסק חדש. כעת אנו משיקים שירות נוסף של בדיקת זכאות להחזר מס. ישנם צעירים רבים שאינם מודעים לזכויותיהם ולא יודעים שמגיע להם כסף מהמדינה. הצעירים האלה עובדים קשה בשביל להתקדם ולבנות את חייהם וגם מי שמודע לכך לא תמיד מוצא את הזמן על מנת לבדוק ולטפל בזה. בשביל זה אנחנו כאן ובתהליך קצר ופשוט אנחנו נעשה בשבילכם את הבדיקות ונסייע לקבל את מה שמגיע לכם".

הייעוץ למיצוי הזכויות ממס הכנסה נעשה על ידי יעקב ברכה, יועץ, מומחה להחזרי מס ומיצוי זכויות שיכול לבצע את בדיקת הזכאות בחינם. התהליך לבדיקה הנו פשוט: נכנסים לאתר של הפלטפורמה, עונים על מספר שאלות קצרות והיועץ יחזור לתיאום פגישה פרטנית ובדיקת זכאות. תנאי הסף לבדיקת הזכאות הם: שכיר המקבל מעל 6,500 שקלים ברוטו (הבדיקה עבור השנים 2012-2017).

פרטים נוספים בדף הפייסבוק של הפלטפורמה "הפלטפורמה רחובות", או באתר האינטרנט www.haplatforma.org.il. קישור לדף הרשמה לשירות באתר הפלטפורמה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר