תחנת דלק (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

נסגר התיק כנגד תושב רחובות שנחשד בהטרדה מינית של מתדלקת שסייעה לו

המתדלקת טענה שניסה לצלם את איבריה המוצנעים. החשוד הסביר כי רק הפעיל את הפנס בפלאפון

פורסם בתאריך: 4.9.18 07:32

-->

תושב רחובות ואב לשלושה שנחקר בחשד להטרדה מינית ותקיפה בחג חנוכה האחרון, יכול לנשום לרווחה לאחר שהתיק בעניינו נסגר בהיעדר ראיות מספיקות. השבוע הודיעה פרקליטות מחוז מרכז לעורך דינו, אביחי חג'בי, כי לאחר שימוע שנערך בנושא התקבלו טענותיו והתיק נסגר.

הסיפור התרחש במהלך חודש דצמבר האחרון, עת נסע החשוד בכביש שבין אשדוד לגדרה. במהלך הנסיעה סימנו לו נהגי רכבים אחרים כי אורות הבלם שבמכוניתו לא מגיבים. החשוד עצר את רכבו בתחנת הדלק הנמצאת בגבעת וושינגטון על מנת לבדוק האם באמת אורות הבלימה שלו אכן תקולים. החשוד פתח את תא המטען והדליק את נורת הטלפון הנייד שלו על מנת לראות בתא המטען החשוך האם יש קצר הגורם לתקלה באורות הבלימה. נורת הטלפון המשמשת כפנס, הינה אותה נורת טלפון המשמשת את המצלמה בנייד. על מנת לבדוק את הבעיה, ביקש החשוד ממתדלקת במקום לעזור לו ולהכניס את רגלה לרכב, על מנת ללחוץ על הבלם ולבדוק האם באמת אורות הבלימה אינם עובדים. לאחר בדיקה נמצא כי האורות אכן אינם עובדים ותא המטען נסגר. החשוד ביקש ממנה לפתוח את תא המטען, המתדלקת לא הצליחה לפתוח אותו עם הלחצן המצוי במכונית, והחשוד הגיע עם הפלאפון כדי לפתוח אותו בעצמו. המתדלקת סברה כי כאשר החשוד פתח את תא המטען תוך שהתכופף, הוא ניסה לצלם אותה ואת אבריה המוצנעים. החשוד הכחיש, המתדלקת חטפה ממנו את הפלאפון והזמינה משטרה, תוך שבינתיים החלה תגרה בתחנת הדלק בין החשוד לבין מתדלק אחר שנכח במקום, לאור טענות המתדלקת.

לאורך כל הדרך החשוד הכחיש כי ניסה לצלם את המתלוננת, והסביר כי נורת המצלמה שמשה אותו כפנס. כאמור, הפרקליטות קיבלה את הטענה וסגרה את התיק מחוסר ראיות.

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה: "אני סבור כי במידה והתיק היה מגיע לפתחו של בית המשפט מרשי היה מזוכה לחלוטין. מרשי מסר גרסה ברורה כי מדובר הייתה בנורה ששמשה אותו כפנס ולא כמצלמה. בימים הקרובים נבחן לפעול לשנות את עילת הסגירה מחוסר ראיות לחוסר אשמה".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

2 תגובות
  1. יעקב

    צריך להתעקש לסגור חוסר אשמה. תיק שנסגר אפילו חוסר ראיות משאיר רישום פלילי.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה זה שכל אחת חושבת שהיא מינימום דוגמנית מסלול
    עם של מטומטמות צאו כבר מהסרט הזה
    גם שבנאדם מתנהג כמו שצריך והסיטואציה עצמה בלי היבט מיני בכלל עדיין הן יטענו הוא הטריד אותי, הוא נגע בי,הוא שלח ידיים
    רק לשקר ולספר סיפורים אתן יודעות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר