רוני כהן
רוני כהן

הרחובותיים מוזמנים היום (ראשון) למבצע הארצי להצלת חייה של רוני כהן

רוני כהן הייתה אמורה להתחתן בספטמבר, אך אובחנה כלוקה בלוקמיה חריפה וכעת היא זקוקה להשתלת מח עצם דחופה. לאורך היום (ראשון) מוצבת עמדת בדיקה להתאמה לתרומה בקניון רחובות

פורסם בתאריך: 19.8.18 09:52

-->

רוני כהן הייתה אמורה להתחתן בספטמבר, אך אובחנה כלוקה בלוקמיה חריפה וכעת היא זקוקה להשתלת מח עצם דחופה. לאורך היום (ראשון) מוצבת עמדת בדיקה להתאמה לתרומה בקניון רחובות.

רוני: "אני בת 27, גדלתי במושב רינתיה כבת הזקונים במשפחה, לצד שני אחים ואחות. בצבא שירתתי במשרד ראש הממשלה, שם אני עובדת עד היום. במהלך השנים למדתי הנדסת תעשייה וניהול ובספטמבר הקרוב אני אמורה להתחתן עם בר, בן זוגי. בחודש יוני האחרון התחלתי לסבול מכאבים בצוואר. הכאבים לא עברו במשך תקופה, במהלכה פניתי למוקד רפואה דחופה ולחדר המיון ובשני המקרים חשבנו שמדובר בכאבי שרירים. קיבלתי זריקת וולטרן ונשלחתי הביתה. אבל הכאבים לא חלפו, ונוספה להם גם עייפות כבדה. כשתיארתי לרופא המשפחה מה שעבר עלי, הוא הפנה אותי לבדיקות דחופות במיון, ומאז השתנו חיי. את בית החולים לא עזבתי מאז. אובחנתי כלוקה בלוקמיה חריפה (AML) וחוברתי בו במקום לכימותרפיה. מאז אני מאושפזת בבית החולים שיבא בבידוד מהעולם ונאבקת על חיי. אני זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם כדי שאוכל להחלים ולהמשיך את הסיפור שלי".

 

מהם הקריטריונים לתורם מתאים?

את/אתה בן 18 עד 50.

חצי תימני וחצי מרוקאי או חצי תימני וחצי צפון אפריקאי (אלג'יריה, טוניס, לוב).

אם אתה לא במאגר מח עצם של עזר מציון (בדיקה במאגר תתבצע ע״י ת״ז – אם התגייסת עד 2005 או מס׳ אישי אם התגייסת אחרי 2005)

לבדיקה האם אני במאגר.

 

חשוב לציין שרק מי שעונה על הקריטריונים הנ״ל ייבדק. למגיעים לעמדות הבדיקה, יש להצטייד בתעודת זהות.

 

עמדת הבדיקה ברחובות נפתחה הבוקר בקניון רחובות עד השעה 22:00 בלילה. מי שמוצאו משולב – תימני ומרוקאי או תמני עם יוצאי צפון אפריקה בגילאי 18 עד 50 שאינו במאגר מח העצם הלאומי, מוזמן להגיע ולעשות בדיקת רוק פשוטה שאולי תציל את חייה של רוני. מכירים שילוב של תימני ומרוקאי? אתם מוזמנים לתייג אותם או לשלוח להם את הכתבה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר