המלאכיות של אביטל
המלאכיות של אביטל

"אין דרך מתאימה יותר להנציח את אביטל מאשר לשמח אנשים ולהעלות חיוך על פניהם"

בנות שירות שהרכזת שלהן היא אמה של אביטל נזרית ז"ל, בת ה-5 שטבעה בשבוע שעבר בצימר בצפון, פתחו ביוזמה מרגשת להנצחתה באמצעות שירה ונגינה למאושפזים בבית החולים קפלן

פורסם בתאריך: 15.8.18 08:09

-->

משפחת נזרית מרחובות קמה אתמול (שלישי) מהשבעה על אביטל בת ה-5 ז"ל, שטבעה בשבוע שעבר בצימר בצפון. אביטל היא בתם של הרב אריאל ושירה משושלת משפחת אבוחצירא, כאשר הרב משמש כרבה של קהילת 'עטרת רחל' בשכונת מקוב. בנות שירות שאת עבודתן ריכזה שירה, האם, החליטו על יוזמה מרגשת להנצחת אביטל ז"ל, יוזמה שבה פתחו אתמול מיד עם תום השבעה.

בנות השירות הגיעו לבית החולים קפלן כשהן לבושות בחולצות לבנות שעליהן מודפס צילום של אביטל ז"ל, לצד הכותרת שנתנו לפרויקט ההנצחה – 'המלאכיות של אביטל'. המלאכיות עוברות בין מחלקות בית החולים ומציעות בסבר פנים יפות למאושפזים לשמח אותם בנגינה ובשירה. עם מתן ההסכמה המלאכיות פוצחות בנגינה ובזמרה שמקסימים את החולים, מרימים את רוחם ואף מעלים דמעות אצל חלקם.

 

למה החלטתן להנציח את אביטל בצורה המיוחדת הזו?

"אביטל הייתה ילדה מדהימה שכל מה שהיא עשתה זה להעלות חיוך על פנים של אנשים ולהפיץ שמחה בכל מקום שהיא הייתה בו, למרות שהיא הייתה בסך הכל בת חמש. אין דרך מתאימה יותר להנציח את אביטל מאשר לשמח אנשים ולהעלות חיוך על פניהם".

אפשר להרגיש עד כמה בנות השירות קשורות לאם שירה ולבתה אביטל ז"ל, ועד כמה חשוב להן להביע את אהבתן ותמיכתן באם ובמשפחה. "הרכזת שירה היא האישה הכי מדהימה והאמא הכי טובה שיש", הן אומרות. "אנחנו חושבות ששירה תתרגש מכך שאנשים יזכרו את אביטל בדרך של מוזיקה ושמחה".

המלאכיות של אביטל מתכוונות לקיים את הפרויקט בבתי חולים נוספים בארץ: "אנחנו מסיימות את השירות שלנו עוד כמה ימים, אבל הפרויקט הזה יימשך כל שנה הבאה. מדי שבוע יגיעו לפה בנות שרות מהגרעין המוזיקלי ואנחנו מנסות להביא את הפרויקט לעוד בתי חולים".

המלאכיות של אביטל

המלאכיות של אביטל

"המלאכיות של אביטל' הן בנות שירות השייכות לגרעין מוזיקלי שמתנדבות בו נערות שהתברכו בכישרון זמרה ונגינה. הגרעין ממוקם בשכונת קרית משה ברחובות, והנו חלק מגרעין משפחות שנמצא בשכונה. הגרעין המוזיקלי שם לו למטרה לחזק את העשייה החברתית והתורנית בשכונה דרך מוזיקה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר