דוד אבו
דוד אבו

דויד אבו: "אין לי ספק שאנחנו הולכים לעשות את זה בגדול"

המועמד לראשות מועצת קרית עקרון, דוד אבו, מעלה הילוך ומציג את הנבחרת שלו למועצה

פורסם בתאריך: 19.8.18 09:06

-->

הבחירות בקרית עקרון נכנסות להילוך גבוה מבחינת המועמד לראשות המועצה דוד אבו. אחרי כנס הפתיחה שנערך לפני כחודשיים, והפעילות האינטנסיבית של מטה הבחירות בבתים ובחוגי הבית, הציג השבוע אבו את הנבחרת שלו למועצה:

קרן שגב, ילידת היישוב, בת 44 ,אם לדניאל ועידו. במשך 5 שנים שימשה כיו"ר הנהגת הורים. כיהנה כחברה בהנהלת המתנ"ס ויו"ר ועדת תרבות, חברת מועצה הממונה על השירותים החברתיים, הנוער, הספורט, הקהילה, הצעירים, עיר ללא אלימות ותכנית 360.

שחר גלעדי, בן 47, נשוי למאיה, אב לאילי, קורן ורועי. רס"ן במיל', בוגר תואר שני במנהל עסקים, מנהל מחלקה באגף התנועה בעיריית תל אביב ומנהל מצטיין של עיריית תל אביב לשנת 2018.

רחלי לוי, בת 36, נשואה לניר, אם לדורון וגיא. סרן במיל', בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ומשאבי אנוש, מנהלת שיווק ופעילה חברתית ביישוב.

דוד אבו עצמו בן 60, נשוי לאסתר, אב ל-4 וסב ל-8 נכדים. נולד והתחנך בקרית עקרון. איש עסקים ויזם. חבר מועצת קרית עקרון, כיהן כסגן ראש המועצה והיה ממונה על אגף ההנדסה.

אבו: "ההחלטה על הרכב הרשימה הייתה בעבורי החלטה מהירה ותכליתית. מדובר ברשימה איכותית שמשקפת את כל מגוון האוכלוסיות ביישוב ואין לי ספק שלכל אחת ואחד מהם תהיה תרומה חשובה ומשמעותית בפעילות הרבה שמצפה לנו בקדנציה הבאה. תושבי קרית עקרון מבינים שהגיע הזמן לקבל הרבה יותר מהנבחרים שלהם ולכן הצבנו את הטובים ביותר למשימה החשובה והנעלה מכולן – הצלחת קרית עקרון. אין תושב אחד בקרית עקרון שלא מסתכל מסביב ומרגיש תחושה של החמצה. הגיע הזמן להביא את קרית עקרון למקום שהיא ראויה לו באמת. קוסמטיקה זה דבר יפה, אבל בטח לא כשמדובר בניסיון לטשטש מציאות. ניהול מועצה זה הרבה מעבר לפרחים ותאורה – זו אחריות על כל תושב ותושב ועל הדרך שבוחרים לצעוד בה ביחד. זו הנראות שלנו, התדמית, והכי חשוב ההרגשה האישית שלנו. הסתכלו מסביב, כמעט אין ישוב אחד שלא עבר מהפכה של ממש בכל תחומי החיים ואין שום סיבה שאנחנו, עם הפוטנציאל הגדול ביותר באזור, נישאר מאחור".

מה הדבר הראשון שתעשה אם תבחר?

"מיד כשאבחר בעזרת השם, ניצור כמה מהלכים משמעותיים שיחזירו לתושבים את האופטימיות. בראש ובראשונה נשאף להיות עצמאיים בכל תחומי החיים, כדי שתהיה לנו שליטה ואחריות על התושבים ביישוב שלנו. אני מאמין בקרית עקרון ותושביה, אין לי ספק שאנחנו הולכים לעשות את זה בגדול. יש לנו תחושות מצוינות, אנחנו מרגישים את האווירה במפגשים ובשיחות. תושבי קרית עקרון מוכנים לשינוי הגדול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    קבלן בנין עם אפס עשיה ציבורית מוכחת. עשה בעיקר לביתו ומדבר בצורה מעורפלת על החזרת השליטה לתושבים? מה זאת אומרת החרטא הזאת? איזה שליטה תהיה לנו לעומת מה שיש לנו? עוד אחד שמתכנן את הפנסיה שלו ומתכנן לסדר את המשפחה שלו.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר