בית הספר למחול בחוויות
בית הספר למחול בחוויות

חדש ברשת חוויות: תכנית מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט

תכנית שנבנתה על ידי מנהלת האקדמיה האמריקאית לבלט בניו יורק תחל לפעול במסלול ייחודי ובלעדי בבית הספר לאמנויות המחול בחוויות שוויץ רחובות החדשה

פורסם בתאריך: 13.8.18 07:41

-->

בית הספר לאמנויות המחול של חוויות שוויץ רחובות החדשה, בניהולה של ורדה שובל, פותח מסלול חדש ויוקרתי בשיתוף "האקדמיה האמריקאית לבלט". במסגרת המסלול ירכשו התלמידים מיומנויות וטכניקות ריקוד בעולם הבלט הקלאסי תוך שליטה ודיוק, הקשבה למקצב המוזיקלי בתנועה חופשית במרחב.

ורדה שובל: "התוכנית מעלה את המוטיבציה לשיפור מימוש מרבי של הפוטנציאל האישי תוך חידוד השאיפות האישיות. במסגרת האקדמיה האמריקאית לבלט יבחנו התלמידים בתוכנית 'פרסי הביצוע' בהשתתפות נציג מהאקדמיה האמריקאית לבלט, אשר יעניק לכל משתתף תעודה ומדליה כהכרה עבור הישגיו במעמד חגיגי. התכנית פונה לרקדנים בגילאי 5-18 והיא בנויה מקומפוזיציות (תרגילים) המחולקות ל-12 שלבים. החלוקה הינה על פי שלבי הריקוד והתקדמות הרקדן, כך שמורכבות הקומפוזיציות עולה משלב לשלב. קומפוזיציות אלו מלוות את הרקדן מצעדיו הקלאסיים הראשונים ועד לביצוע רפרטואר עשיר ממיטב יצירות הבלט הקלאסי לדורותיו. בכל שלב אליו ניגש התלמיד, הוא נדרש להציג מבחר תרגילים המבוצעים בזוג או ברביעייה וכן בריקוד סולו. התוכנית 'פרסי הביצוע' ממלאת את הצורך של כל רקדן בכל גיל ובכל רמה להכרה במאמציו, יכולותיו והישגיו. הכרה זו מחזקת ומעודדת את הרקדנים להמשיך ללמוד ולהתפתח".

תוכנית מופעי "פרסי הביצוע" נבנתה על ידי מנהלת האקדמיה האמריקאית לבלט בניו יורק, מיניון פורמן. נציגי האקדמיה האמריקאית לבלט בעולם, ובישראל בפרט, גאים להמשיך את דרכה המקצועית והאמנותית.

מירב אהרון, מנהלת חוויות שוויץ רחובות החדשה: "לימוד המחול יאפשר לתלמידים להפעיל את גופם בצורה מבוקרת, הם ירכשו מיומנויות וטכניקות ריקוד נדרשות, בדגש על פיתוח הרגלי משמעת עצמית, סדר ודיוק, ובשילוב ערכי חברות וסבלנות לזולת, מעורבות בקהילה ואזרחות טובה".

שיעור ניסיון יתקיים ביום ראשון ה-2.9. לפרטים נוספים: 08-6366171/2.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר