מעבר חציה (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

רחובות במקום ה-16 בשיעור הולכי הרגל הנפגעים בתאונות דרכים

בשנת 2017 נפגעו ברחובות 58 הולכי רגל, מתוכם שלושה הולכי רגל נהרגו ושניים נפצעו באורח קשה

פורסם בתאריך: 12.8.18 11:08

-->

בעמותת אור ירוק ניתחו את נתוני ההיפגעות של הולכי הרגל ב-33 ערים מעל 50 אלף תושבים בתקופת זמן של חמש שנים. זאת במטרה לתת תמונת מצב מדויקת, כאשר הנתונים נבדקו גם בהשוואה למספר התושבים בכל עיר.

מהנתונים – פרי ניתוח מיוחד של עמותת אור ירוק לבסיס נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה – עולה כי רחובות היא העיר במקום ה-16 בהיפגעות הולכי רגל בתאונות דרכים בישראל. בחמש השנים האחרונות (2013-2017) נפגעו בעיר 290 הולכי רגל בתאונות דרכים. 2.14 הולכי רגל נפגעים לכל אלף תושבים, כאשר בכל שנה נפגעים בממוצע ברחובות 58 הולכי רגל בתאונות דרכים. עוד עולה מן הנתונים כי בשנת 2017 נפגעו ברחובות 58 הולכי רגל, מתוכם שלושה הולכי רגל נהרגו ושניים נפצעו באורח קשה.

הולכי רגל נפגעים בערים מעל 50 אלף תושבים

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הולכי הרגל נפגעים בעיקר בתחום העירוני וניתוח הנתונים מראה שרובם הגדול נפגע כתוצאה מאי מתן זכות קדימה של נהג הרכב. את הנתונים הללו ניתן לשנות באמצעות ריסון נסיעת מהירות כלי הרכב על ידי הצבת פסי האטה באותם רחובות אדומים שבהם נפגעים רוב הולכי הרגל. בנוסף, חייבים להגביר את הנוכחות המשטרתית בתוך הערים ולהתמקד באכיפה כנגד אותם נהגים שמזלזלים בחייהם של הולכי הרגל ומונעים מהם את זכות החציה. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב להוביל מהלך כולל בשיתוף ראשי הערים שיצמצם את מספר הולכי הרגל שנפגעים בתאונות דרכים. הגיע הזמן לשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. Justice

    הגיע העת שאגף החנייה הפיקוח ומשטרת רחובות יפעלו גם נגד העבריינים הצועדים העולים כל יום וכל לילה דרך מעברי החצייה טמונים כאילו והדרכה בהרצל פנת גורדון היתה החנייה הפרטית שלהם . בעקר אאודי A3 לבנה וקאדילק בצבע זהב כרם . איכס . עוצרים לאסוף זקנה או ילד ישר חוטפים דו"ח אבל עבריינים והמשת"פים שלהם ברשות המקומית חוגגים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיר הבורות והמקפצות ניבנו ע"י מהנדסים בגילופין איך יתכן שמעבר חציה ימצא בסיבוב בצומת וישר החתולים קופצים בלי להביט ימין ושמאל .וגם נמצא רמזור ירוק לרכב וגם לחתולים יש אור ירוק לכן עיר המדע והבורות אחוז התאונות בארץ מספר אחת

  3. היכן נמצא הכתבה

    עיר הבורות והמקפצות ניבנו ע"י מהנדסים בגילופין איך יתכן שמעבר חציה ימצא בסיבוב בצומת וישר החתולים קופצים בלי להביט ימין ושמאל .וגם נמצא רמזור ירוק לרכב וגם לחתולים יש אור ירוק לכן עיר המדע והבורות אחוז התאונות בארץ מספר אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר