הרב בצלאל דוד ונציגי הבית היהודי
הרב בצלאל דוד ונציגי הבית היהודי

הרב בצלאל דוד: "נשמור על הסטטוס קוו בקרית עקרון"

מועמד תנועת לב לראשות מועצת קרית עקרון, הרב בצלאל דוד, התייחס בכנס פעילים לקמפיין ההפחדה שמנוהל נגדו, לכאורה

פורסם בתאריך: 12.8.18 07:37

-->

למעלה מ-300 תושבי קרית עקרון התאספו בסוף השבוע האחרון לכנס פעילים של תנועת לב בראשות הרב בצלאל דוד. הקהל כלל גברים ונשים, דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, שבאו להביע תמיכה במועמדותו של בצלאל דוד לראשות המועצה וברשימת תנועת לב לחברות במועצה.

כפי שנחשף לראשונה ב'ערים', במהלך האירוע הוצגו מועמדי הרשימה, בהם גם נציג הבית היהודי בתנועת לב – סגן ניצב רוני סאיג. בדבריו אמר סאיג כי תנועת לב מוכרת לכולם כמי שאינה עושה הפרדה בין דתיים לחילונים, וסייעה לכל פונה לעזרה ללא הבדל דת גזע ומין.

עוד הוסיף סאיג כי הוא הצטרף לתנועת לב כדי לקדם את השקיפות בקרית עקרון ולהנגיש את שירותי המועצה לתושבים בגובה העיניים: "כולנו בני היישוב, אין מקום להתנשאות על התושבים ואין מקום לקמפיינים של הפחדה. רק באהבה ובאחדות ננצח".

בימים אלה פורסמה תמיכתה של שרת המשפטים, ח"כ איילת שקד, בנציג הבית היהודי בתנועת לב רוני סאיג. "אני בטוחה שהוא יעשה המון דברים טובים לקרית עקרון", אמרה השרה.

מועמד הרשימה לראשות המועצה, הרב בצלאל דוד, התייחס לתכנית הבניה המאסיבית ואמר כי תנועת לב תקדם תכניות בניה מדודות לזוגות צעירים בני ובנות היישוב, אך תוריד מעל הפרק את תוספת 4,000 יחידות הדיור לקרית עקרון – מה שיבטל לדבריו כליל את האופי והצביון הייחודי של היישוב ועלול לגרור תוצאות הרסניות נוספות. בדבריו התייחס דוד גם לקמפיין ההפחדה שמנוהל נגדו, לכאורה, ואמר כי "תנועת לב מאמינה כי צביונה המסורתי, המשפחתי והקהילתי של קרית עקרון הוא סוד הקסם של הקריה ולכן נשמר את הסטטוס קוו הקיים ביישוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר