הרב בצלאל דוד ונציגי הבית היהודי
הרב בצלאל דוד ונציגי הבית היהודי

קרית עקרון: הבית היהודי סגר על שיתוף פעולה עם תנועת לב של הרב בצלאל דוד

מועמד הבית היהודי שישתלב בתנועת לב הוא רוני סאיג, סנ"צ בדימוס במשטרת ישראל

פורסם בתאריך: 2.8.18 07:30

-->

כניסתו של הרב בצלאל דוד למרוץ לראשות המועצה המקומית קרית עקרון, הכניסה אנרגיות חדשות לבחירות שהיו עד עתה מעט מנומנמות. דוד הינו חבר מועצה ותיק בקרית עקרון ואיש חינוך מוכר במועצה, ותנועת לב שהוא עומד בראשה אמורה להיבחר לחברות במועצה זאת הקדנציה השלישית.

לדברי מקורבים לדוד היום (חמישי ה-2.8) ייערך כנס פעילים ראשון של תנועת לב ובו יוצגו חברי הרשימה. "זאת תהיה רשימה שתפתיע את כולם, כי היא תייצר קונצנזוס ואחדות סביב מועמדתו של בצלאל דוד", אומר בכיר בקמפיין.

ממידע שהגיע לידי 'ערים', בכירי התנועה ובהם בצלאל דוד עצמו נפגשים עם גורמים משפיעים וחזקים בקרית עקרון, לשם יצירת בריתות פוליטיות חדשות שעשויות לשנות את המפה הפוליטית המוכרת ביישוב. בנוסף, נפגשים בכירי התנועה גם עם גורמים פוליטיים ברמה הארצית. אחת התנועות שהביעה את תמיכתה בבצלאל דוד ובתנועת לב היא מפלגת 'הבית היהודי'. בסוף השבוע האחרון פרסם יו"ר סניף הבית היהודי בקרית עקרון, משה קעטבי, על תמיכה בתנועת לב ובבצלאל דוד לראשות המועצה. לפי מכתב התמיכה, מועמד הבית היהודי שישתלב בתנועת לב הוא רוני סאיג, סנ"צ בדימוס במשטרת ישראל שיצא לגמלאות לאחרונה לאחר שירות ארוך שנים במשטרה.

גורמים בתנועת לב אישרו את המידע לפיו מתקיים מו"מ עם קבוצות נוספות בקרית עקרון. לדבריהם גם מנכ"ל הבית היהודי היה מעורב בפרטי המשא ומתן ושרי המפלגה קיבלו עדכונים שוטפים על התקדמות המהלכים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר