ניידות משטרה (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
ניידות משטרה (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

פינצ'ר צמיגים של ניידות משטרה לעיני המצלמות

בן 18 משכונת קרית משה נצפה במצלמות האבטחה כשהוא מנקב צמיגים של ניידות משטרה ורכבים אזרחיים בשכונה

פורסם בתאריך: 17.7.18 11:03

-->

צעיר כבן 18 משכונת קרית משה ברחובות נעצר בשבת האחרונה לאחר שנצפה במצלמות האבטחה כשהוא מנקב צמיגים של ניידות משטרה ורכבים אזרחיים שחנו בסמוך לנקודת המשטרה בשכונה. במוצאי שבת הובא הצעיר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, ועל אף שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים, בתום הדיון הוחלט להאריך את מעצרו ביומיים בלבד.

נציגי המשטרה טענו בבית המשפט: "מדובר בחשוד שנעצר בחשד לחבלה במזיד ברכב, הפרעת שוטר והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. מחומר החקירה עולה שהחשוד הגיע לנקודת המשטרה בשכונת קרית משה ברחובות וגרם למספר כלי רכב נזק, תוך כדי שהוא מפנצ'ר את הגלגלים באמצעות סכין. כשהשוטרים הגיעו לעצור את החשוד בבית, הוא התחבא בשירותים מאחורי הדלת, עד שהופעל לחץ והוציאו אותו מהשירותים. בחקירה ענה תשובות שלא קשורות לגבי האירוע, לא נתן הסברים לגבי החשדות נגדו ובסוף החליט על דעת עצמו שהוא קם ויוצא מחדר החקירה. לפיכך הוא נאזק, נעצר והובא לבית המשפט".

עורך דינו דינו של החשוד, דימה ברנשטיין, אמר: "אני לא יכול לתאר פעולת חקירה שניתנת לשיבוש על ידי החשוד. מדובר באירוע שהתרחש ביום שישי בשעות הבוקר, ליד נקודת משטרה. האירוע כולו מתועד. אין אנשים שהיו עדים לאירוע ואת התיעוד הקיים  החשוד לא יכול לשבש. מדובר באדם ללא עבר פלילי, שהמשטרה יודעת איפה הוא גר, הרי הוא נעצר בבית. אני מפנה גם לגילו של החשוד, שהוא עדיין לא בן 19".

בתום הדיון השופטת שרון צנציפר הלמן שלחה את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברגע ההזוי של מצעד גאווה חולני מומלץ לא להגיע לעיר ולמסלול המאובח ע"י כוחות הבטחון שמשולם ע"י הציבור הבריא בציניות מעשה סדום ועמורה מביש. פדוט לא לצאת מהבית או מהמשרד ולא לתת להם מציאות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר