מיכאל ודניאל גבאי (צילום: עומר הכהן)
מיכאל ודניאל גבאי (צילום: עומר הכהן)

הסטארט-אפ הרחובותי שגייס מיליוני דולרים החל את דרכו ב-Streets Hub בעיר

הסטארט-אפ טריגו ויז'ן של האחים מיכאל ודניאל גבאי, תושבי רחובות, השלים סבב גיוס ראשון בסך 7 מיליון דולר אחרי שצמח בחממה ליזמים שפועלת במרכז הצעירים העירוני ״פלטפורמה״

פורסם בתאריך: 16.7.18 12:00

-->

הסטארט-אפ טריגו ויז'ן, אותו הקימו האחים דניאל ומיכאל גבאי הרחובותיים, השלים באחרונה גיוס ראשון בסך 7 מיליון דולר. טריגו ויז'ן מפתחת עבור רשתות קמעונאות טכנולוגיה שתאפשר מצד אחד חוויית קנייה חלקה ומצד שני תוכל לייעל את פעילות הקמעונאים. החברה עושה זאת באמצעות רשת של מצלמות ויכולת זיהוי של המוצרים שנלקחו מהמדפים – ובכך יודעת מה מכיל סל הקניות של הצרכן בכל רגע נתון. בכך עשוי הפיתוח של טריגו לחסוך זמן רב בקופות ואף למנוע גניבות.

בראשית ימיו, טרם גויס הסכום המרשים, פעל הסטארט-אפ במסגרת ה-Streets Hub, בית חברתי ליזמים ללא מטרות רווח שהוקם ברחובות בתמיכת העירייה בשנת 2015, במסגרת "הפלטפורמה" – מרכז הצעירים העירוני. מי שהוביל מטעם העירייה את הפרויקט היה סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל.

ראש העיר רחמים מלול: ״רחובות טובה ליזמים ולעסקים. עיריית רחובות מעניקה ליווי מלא ליזמים וחברות החל מהשלב הראשוני, כפי שנעשה פה ועד להקמת החברה בעיר. התוכנית האסטרטגית שלנו לקידום אזורי התעסוקה מגדילה את ההיצע התכנוני וגם מלווה יזמים על מנת שיהיה להם נוח ומהיר לעשות כאן עסקים. אנחנו שמחים לראות שההשקעה נושאת פירות ואנו מקווים שבעקבותיהם יצמחו עוד חברות של צעירות וצעירים רחובותיים מוכשרים״.

מתן דיל: "רחובות היא מעצמת הייטק והשאיפה שלנו לחזק אותה יותר ויותר בתחום הזה. החזון הוא שחברות יבחרו ברחובות כביתם בזכות כך שהבעלים והעובדים רחובותיים. בזכות ההון האנושי. אני חייב לומר שאפו ענק ליזמים הצעירים והמוכשרים רן סטיר, יובל ויינר ועומר ורד על החשיבה מחוץ לקופסא והיוזמה הנפלאה והחשובה שהביאו לעיר. כן ירבו כמוכם. הבאתם גאווה גדולה לרחובות ותושביה".

מיכאל גבאי, מנכ"ל החברה, מציין: "אנחנו בשיחות מתקדמות עם כמה מהקמעונאים הגדולים בעולם ואנו בטוחים כי טריקו ויז׳ן תהיה הפלטפורמה האוטונומית הראשונה לחנויות פיזיות. בעזרת הגיוס אנו נמשיך לפתח יישומים חדשים לטכנולוגיית הזיהוי והמעקב שלנו, ובכך נשפר את היעילות התפעולית של החנות ואת חווית הלקוח".

הStreets Hub- נוסד בשנת 2015 על ידי שלושה יזמים שנולדו והתחנכו ברחובות, והיו שותפים להקמה של מספר חברות: רן סטיר, יובל ויינר ועומר ורד. היזמים ראו בהשקעה ובקידום יזמים רחובותיים, כמותם, שליחות ושאפו למתג את רחובות כמרכז חדשנות טכנולוגי מוביל באזור השפלה, ולמשוך יזמים וחברות עסקיות נוספות לעיר. השלושה פנו לסגן ראש העיר עו"ד מתן דיל וביקשו את תמיכתו. דיל אימץ את הרעיון בשתי ידיים וכמה חודשים לאחר מכן החלו ורד וסטיר ללוות סטארטאפיסטים בצעדים הראשונים בדרך להצלחה. היום מפעילStreets Hub  תכניות והכשרות בנושאי יזמות, במקום מקיימים הרצאות והדרכות לסטארטאפיסטים צעירים ומעניקים להם מעטפת הכוללת הדרכה וליווי צמוד בגיוס משאבים, שיווק ומיתוג וכן הכוונה מקצועית בהיבטים משפטיים ופיננסיים.

עומר ורד, מייסד-שותף ומנכ"לStreets Hub : "אני שמח וגאה על עוד מיזם טכנולוגי חדשני רחובותי שפרץ בגדול. זה בדיוק היה החזון שלי ושל שותפיי כשפעלנו להקמת הבית ליזמות. תודה לכל השותפים ולמפתחי טריגו ויז'ן על ההזדמנות לעבוד לצדם".

מתן דיל רן סטיר ועומר ורד

מתן דיל רן סטיר ועומר ורד


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר