בית משפט מחוזי מרכז (צילום: דודו בכר)
בית משפט מחוזי מרכז (צילום: דודו בכר)

כתב אישום: תקפו אזרחי אריתריאה בעיר רחובות ללא כל סיבה

שני בני 18 מרחובות ושלושה נאשמים נוספים שהיו קטינים בעת ביצוע העבירות, תקפו אזרחים אריתריאים בעיר במכות, בדקירות ובשוקרים חשמליים

פורסם בתאריך: 15.7.18 10:59

-->

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד חמישה נאשמים, שני בני 18 מרחובות, ושלושה נאשמים נוספים שהיו קטינים בעת ביצוע העבירות, בגין עבירות שוד בחבורה, פציעה בנסיבות מחמירות בצוותא, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בצוותא והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, כל נאשם לפי חלקו בפרשה.

מעובדות כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד שחף קלינמן שמעוני, עולה כי במספר הזדמנויות תקפו הנאשמים, לעיתים יחד עם אחרים, אזרחי אריתריאה בעיר רחובות ללא כל סיבה נראית לעין. כך, לפי אחד האישומים בכתב האישום, בתאריך 17.6.18 בשעות הלילה, ישב המתלונן, אזרח אריתריאה, בגן העיר ברחובות ושוחח בטלפון הנייד שלו. שני בני ה-18, שני נאשמים קטינים ושני אחרים הכו את המתלונן ללא כל סיבה הנראית לעין עד שנגרמו לו חבלות, נטלו ממנו את הטלפון שלו ושרשרת זהב ואף רדפו אחריו כשניסה לברוח מהם. בנוסף, בתאריך 29.6.18 בשעות הלילה, הבחינו אחד הבגירים ושניים מהנאשמים הקטינים באזרח אריתריאה אחר הולך ברחוב הרצל. ללא כל סיבה, הכו אותו בני החבורה בידיהם ורגליהם, אחד מהם הטיח את המתלונן לקרקע ונאשם נוסף דקר אותו בירכו באמצעות סכין בה הצטייד. בעקבות התקיפה המתלונן אושפז בבית החולים.

עוד לפי כתב האישום, בתאריך 30.6.18 בשעות הלילה, הלך אזרח אריתריאה נוסף ברחוב ברחובות, ואחד הבגירים ואחרים הלכו מאחוריו. מבלי סיבה הנראית לעין, התקרב הבגיר אל אותו מתלונן, חשמל אותו באמצעות שוקר חשמלי בירכו ובצלעו הימנית, ריסס לעיניו גז מדמיע והיכה באגרופיו בפניו ובראשו. בהמשך רדפה החבורה אחרי המתלונן ולאחר שבן ה-18 הכה אותו ברגלו, המתלונן נפל על הרצפה ואחד הנוכחים חשמל אותו בשוקר חשמלי בצווארו וריסס גז מדמיע לעיניו. בשלב מסוים אחד האחרים אף חבט בגבו של המתלונן במקל עד שנפל ארצה כשהוא שוכב על בטנו, וכלל הנוכחים המשיכו להכותו. כתוצאה מהמעשים אושפז המתלונן בבית החולים.

בדיון שנערך ביום שישי ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם ומעצרם הוארך עד להחלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אסתי

    שלא נדע מצרות ממש מפלצות מה ההורים שלהם גידלו בבית אוי ואבוי שוקרים חשמליים סכינים מכות.

  2. יעקב

    זה אפליה שנקרא בצע המסתתנים תוקפים אזרחים ישראלים ממררים להם את החיים בדרום תל אביב אבל מה משחררת אותם אחרי כמה שעות הם אונסים דוקרים גונבים נתפסים ומשחררים אותם וזה מה שנקרא אפליה בצבע שורה תחתונה הם משחרים את המסתתנים צרכים לשחרר גם את הישראלים או שחוק זה חוק וזה אפליה אין מילה אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר